Browar Tenczynek rusza z kampanią promującą Piwo Palikota

Browar Tenczynek rusza z&nbspkampanią promującą Piwo Palikota

Piwo Palikota to produkt, który do życia powołali sami internauci – wprowadzając to hasło w wyszukiwarce Google. Nowa marka rozpoczyna właśnie swoją kampanię, w ramach której powstaną grafiki i filmy inspirowane cytatami z etykiet znajdujących się na piwach. 

Zarówno formy graficzne, jak i filmy wideo inspirowane są cytatami z etykiet, które znajdują się butelkach Piwa Palikota, czyli głównie poezją i filozofią, a szczególnie postacią Bolesława Leśmiana oraz książką Janusza Palikota "Nic-Nic" o Leśmianie.

Piwo Palikota – jak powstała idea tego produktu?

"Piwo Palikota zaczęło się od słowa. I chcę by zaistniało w świadomości wielu ludzi właśnie dzięki słowom" – opowiada Janusz Palikot, prezes Manufaktury Piwa Wódki i Wina S.A i Browaru Tenczynek. Jak mówi, idea produktu w wyniku analizy wyszukiwań w Google. Jak się internautów szczególnie interesowała fraza "piwo Palikota", którą wpisywali w przeglądarce. 

"Pomysł na piwo zarówno w sensie smakowym, jaki i marketingowym, to mój osobisty wybór. Łączę intrygujące smakowo piwo typu Wheat IPA z moim zamiłowaniem do filozofii, sztuki i literatury. To propozycja na niekonwencjonalną formę popularyzowania poetów, filozofów i mistrzów sztuki" – mówi Palikot. 

Kampania promująca Piwo Palikota

Digitalowa kampania promocyjna Piwa Palikota wspierana jest przez grafiki z cytatami z książki Janusza Palikota "Nic Nic. Ontologia na marginesach Leśmiana" oraz cykl krótkich filmów wideo na profilach social mediowych Browaru Tenczynek oraz Janusza Palikota. 

Uczestnicy filmów eksplorują miejską dżunglę i dzikie nabrzeża Wisły w poszukiwaniu poetyckich form wyrazu. Prowadzą międzypokoleniowy dialog, gdzie Janusz Palikot staje się rodzajem przewodnika i wprowadza ich w świat rozmyślań i interpretacji poezji i filozofii, ustawiając twórczość młodych wykonawców w szerszym kontekście interpretacyjnym.

Gdzie można kupić Piwo Palikota?

Nowa marka w rodzinie Manufaktury Piwa Wódki i Wina S.A jest piwem typu Wheat IPA. W smaku dominują nuty owoców cytrusowych, czyniąc piwo orzeźwiającym. Ma wyraźnie złoty kolor.

Za projekt etykiet Piwa Palikota odpowiada Mamastudio. Pojemność butelek to 500 ml, a każda o zawartości alkoholu 5,5%.

Piwo Palikota jest już dostępne na wyłączność w wybranych sklepach Żabki oraz online na stronie sklepu Browaru Tenczynek.


Foto: mat. prasowe

Reklama