Program lojalnościowy POLOmarket zgromadził już 2,5 mln użytkowników

Program lojalnościowy POLOmarket zgromadził już 2,5 mln użytkowników

Aplikacja POLOmarket działa od 3 lat. Obecnie już blisko 2,5 mln klientów wyrobiło sobie wirtualną lub plastikowych POLOkart. 

Premiera aplikacji miała miejsce 28 sierpnia 2019 roku. Było to jedno z najważniejszych zrealizowanych projektów w ramach strategii konsekwentnej transformacji cyfrowej w komunikacji sieć, a także wielokanałowego budowania lojalności klientów.

E-sklep w aplikacji POLOmarket

POLOmarket sukcesywnie rozwijał swoją aplikację. W kwietniu 2020 roku, pół roku od jej wdrożenia, sieć zrealizowała kolejny ważny krok na drodze transformacji cyfrowej swojego biznesu, uruchamiając usługę click & collect.

Narzędzie w dobie pandemii umożliwiło klientom składanie zamówień w aplikacji z odbiorem na miejscu w sklepie, bez konieczności oczekiwania w kolejce. Click & collect wdrożony został w rekordowo krótkim czasie, obejmując od początku możliwość zamawiania produktów ze wszystkich kategorii asortymentowych oraz we wszystkich sklepach sieci, a nie tylko w wybranych placówkach POLOmarketu.

Po kilku kolejnych miesiącach, w październiku 2020 roku POLOmarket rozszerzył usługę click & collect o dokonywanie płatności online. Klienci otrzymali narzędzie do prostego oraz szybkiego opłacania swoich zakupów w aplikacji przy wykorzystaniu wszystkich możliwych form płatności tj. karty płatniczej, szybkiego przelewu czy też blika.

Oceny aplikacji POLOmarket

Średnia ocen w Google Play na poziomie 4,8 pozycjonuje aplikację POLOmarketu jako najlepiej ocenianą przez użytkowników aplikację mobilną spośród sieci FMCG na polskim rynku. Jednocześnie POLOmarket może się już pochwalić wydaniem blisko 2,5 mln wirtualnych oraz plastikowych POLOkart

Uruchomienie aplikacji wraz z możliwością zarejestrowania wirtualnej POLOkarty rozszerzyło funkcjonowanie programu lojalnościowego POLOmarketu o kanał mobilny i stanowiło silny bodziec do dalszego, dynamicznego rozwoju programu lojalnościowego, umożliwiając sieci dotarcie do nowych grup Klientów. Aplikacja mobilna już od pierwszych tygodni od jej uruchomienia, stała się również jednym z najważniejszych i najskuteczniejszych elementów w procesie digitalizacji działalności biznesowej w obszarze marketingu.


Foto: mat. prasowe

Reklama