Mall odświeża logo po przejęciu przez Allegro. Spółka podkreśla w nim integrację

Mall odświeża logo po przejęciu przez Allegro. Spółka podkreśla w nim integrację

Przejęcie Mall i WE|DO przez Allegro zostało sfinalizowane w kwietniu tego roku. W rezultacie spółka Mall wprowadza właśnie we wszystkich swoich kanałach odświeżone logo, w którym podkreśla integrację z platformą.

Odświeżona identyfikacja – Mall by Allegro

Mall by Allegro – tak od teraz będzie wyglądał nowy logotyp spółki. Zaktualizowana identyfikacja została wprowadzona w Czechach, Słowacji i Węgrzech. Ujednolicone logo ma wzmocnić rozpoznawalność firm i budować ich pozycję jako wiodącej grupy e-commerce w regionie.

Odświeżone logo Mall by Allegro nawiązuje do silnej pozycji firm na poszczególnych rynkach i ma za zadanie informować o wspólnym celu grupy, którym jest dostarczanie możliwie najlepszych rozwiązań w zakresie e-commerce 70 milionom konsumentów w regionie. Dzięki zakończonemu w kwietniu połączeniu spółek, grupa może skutecznie integrować rozwiązania technologiczne i usługi Allegro z wiedzą Mall o lokalnych rynkach i doświadczeniem w zakresie dostaw w regionie.

Z radością wprowadzamy na nasze strony odświeżoną identyfikację wizualną, która znakomicie przedstawia cel, który podzielamy jako grupa, by być najchętniej wybieranym miejscem zakupów online – nie tylko z perspektywy lokalnego rynku, ale i całego regionu. Zmiana pokazuje naszą ambicję, by wspólnie budować platformę, która zapewni lokalnym sprzedającym sprzyjające warunki do rozwoju ich biznesu, a naszym konsumentom da dostęp do lepszej selekcji produktów i usług.

Jakub Střeštík, Managing Director w Mall

Przejęcie Mall i WE|DO przez Allegro

Allegro sfinalizowało przejęcie Mall i WE|DO w kwietniu tego roku. Grupa prowadzi działalność w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Słowenii i Chorwacji, obsługując dziesiątki milionów klientów i dostarczając wygodne i innowacyjne rozwiązania z obszaru  e-commerce tysiącom małych i średnich firm z regionu oraz uznanym międzynarodowym markom.

Wraz z sukcesywną unifikacją platform – począwszy od wspólnej identyfikacji wizualnej – klienci Mall będą stopniowo uzyskiwać dostęp do wielu korzyści, w tym szerszej oferty produktów od międzynarodowych sprzedawców, a także innowacyjnych i wygodnych rozwiązań w zakresie dostaw.


Foto: Allegro (mat. prasowe)

Reklama