Carrefour wprowadza nową markę własną. Sensation Vegetal dołączy do wege oferty

Carrefour wprowadza nową markę własną. Sensation Vegetal dołączy do wege oferty

Carrefour kontynuuje rozwój oferty produktów bezmięsnych. Do ponad 40 produktów dla wegetarian i blisko 550 produktów wegańskich dołącza właśnie nowa linia marki własnej sieci Sensation Vegetal.

Nowa linia Sensation Vegetal to 4 rodzaje hummusów i 10 dań gotowych. W lodówkach w sekcji zdrowie/wege już teraz można znaleźć burgery na bazie białka grochu, kiełbaski wege, gyros roślinny oraz dukaty na bazie kaszy jaglanej i pieczarek, bądź na bazie ciecierzycy.

Carrefour rozwija wege ofertę w sklepach

Do końca 2022 roku w ofercie Carrefour będzie 30 produktów wegańskich marki własnej, a wśród nich, wędliny, napoje roślinne, jogurty oraz inne zamienniki nabiału, pasty do smarowania czy tofu. Składniki, z których produkowane są dania z nowej linii Sensation Vegetal pochodzą z surowców roślinnych i dostarczane są przez polskich producentów. Większość pozycji otrzymała kategorię A w systemie Nutri-Score. 

Cieszymy się, że w naszych sklepach w ramach marki własnej stale rozwija się oferta produktów bezmięsnych. Linia Sensation Vegetal przeznaczona jest nie tylko dla wegan i wegetarian. Te wysokiej jakości produkty polskiego pochodzenia dostępne w przystępnych cenach, zadowolą podniebienie każdej osoby, której zależy na świadomym odżywianiu.

Katarzyna Zaręba-Tremelet, Manager grupy kategorii produktowych, Carrefour Polska.

Odpowiedzialne zobowiązania Carrefour

Ochrona bioróżnorodności i dobrostanu zwierząt to jedne z priorytetowych celów i zobowiązań Carrefour. Sieć, jako pierwsza w Polsce, wprowadziła tradycyjne lady z bezmięsnymi wyrobami, gdzie klienci mogą znaleźć wegańskie zamienniki popularnych serów, wędlin czy garmażeryjnych produktów. Dzięki temu można nie tylko odżywiać się o wiele zdrowiej, ale także zminimalizować marnowanie żywności, kupując dokładnie tyle produktu, ile potrzeba. 

W ramach oferty swojej "Zdrowej Półki" Carrefour rozwija również inne kategorie, takie jak produkty bez laktozy czy bez glutenu oraz koncept "kupujemy lokalnie", dzięki któremu możliwa jest bezpośrednia współpraca sieci z małymi dostawcami. Dzięki temu, klienci Carrefour mogą kupować świeże pieczywo, wędliny, warzywa i owoce oraz inne produkty od lokalnych producentów działających, w zasięgu do 50 kilometrów od sklepu.


Foto: mat. prasowe

Reklama