Carrefour kontynuuje rozwój oferty produktów bezmięsnych. Do ponad 40 produktów dla wegetarian i blisko 550 produktów wegańskich dołącza właśnie nowa linia marki własnej sieci Sensation Vegetal.
Nowa linia Sensation Vegetal to 4 rodzaje hummusów i 10 dań gotowych. W lodówkach w sekcji zdrowie/wege już teraz można znaleźć burgery na bazie białka grochu, kiełbaski wege, gyros roślinny oraz dukaty na bazie kaszy jaglanej i pieczarek, bądź na bazie ciecierzycy.
Carrefour rozwija wege ofertę w sklepach
Do końca 2022 roku w ofercie Carrefour będzie 30 produktów wegańskich marki własnej, a wśród nich, wędliny, napoje roślinne, jogurty oraz inne zamienniki nabiału, pasty do smarowania czy tofu. Składniki, z których produkowane są dania z nowej linii Sensation Vegetal pochodzą z surowców roślinnych i dostarczane są przez polskich producentów. Większość pozycji otrzymała kategorię A w systemie Nutri-Score.
Odpowiedzialne zobowiązania Carrefour
Ochrona bioróżnorodności i dobrostanu zwierząt to jedne z priorytetowych celów i zobowiązań Carrefour. Sieć, jako pierwsza w Polsce, wprowadziła tradycyjne lady z bezmięsnymi wyrobami, gdzie klienci mogą znaleźć wegańskie zamienniki popularnych serów, wędlin czy garmażeryjnych produktów. Dzięki temu można nie tylko odżywiać się o wiele zdrowiej, ale także zminimalizować marnowanie żywności, kupując dokładnie tyle produktu, ile potrzeba.
W ramach oferty swojej "Zdrowej Półki" Carrefour rozwija również inne kategorie, takie jak produkty bez laktozy czy bez glutenu oraz koncept "kupujemy lokalnie", dzięki któremu możliwa jest bezpośrednia współpraca sieci z małymi dostawcami. Dzięki temu, klienci Carrefour mogą kupować świeże pieczywo, wędliny, warzywa i owoce oraz inne produkty od lokalnych producentów działających, w zasięgu do 50 kilometrów od sklepu.
Foto: mat. prasowe