Dan Cake startuje z promocją chlebów tostowych. Marka rusza z aktywacją konsumencką

Dan Cake startuje z promocją chlebów tostowych. Marka rusza z aktywacją konsumencką

Marka Dan Cake rusza z konkursem konsumenckim. To element aktywacji, w ramach której producent promouje chleby tostowe. 

Konkurs jest oparty na kreatywnej aktywności uczestników zabawy. Aby zdobyć nagrodę należy wymyślić tekst pochlebstwa. "Zależy nam na tym, by odbiorcy kampanii bliżej zapoznali się z produktami wchodzącymi w skład naszego śniadaniowego portfolio" – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake.

Jak wziąć udział w konkursie Dan Cake?

Aby wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody, należy zakupić promocyjne opakowanie Chleba Tostowego pszennego, pełnoziarnistego lub maślanego i stworzyć tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę.

Konkurs oparty na kreatywnej aktywności uczestników zabawy to model, którego formuła jest już sprawdzona i który świetnie angażuje konsumentów. Twórcze zadania dobrze odzwierciedlają też naturę naszych produktów, zwłaszcza Chlebów Tostowych w różnych wariantach.

Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake

Konkurs oparty jest o wirtualny generator pochlebstw, znajdujący się na stronie aktywacji. Uczestnicy, którzy wymyślą najciekawsze i najbardziej kreatywne komplementy, mogą zdobyć atrakcyjne nagrody, takie jak sprzęt AGD marki Ariete, karty podarunkowe Homla czy zestawy produktów Dan Cake.

Szeroka kampania Dan Cake

Promocji towarzyszy spot, który będzie emitowany w ramach kampanii zasięgowej na platformach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Uruchomiona została także kampania w Google Ads oraz emisja kreacji rich mediowych.

Na potrzeby kampanii była również zrealizowana zdjęciowa sesja aranżacyjna, której efekty pojawią się m. in. na stronie aktywacji wraz z inspirującymi przepisami na smaczne śniadania bazujące właśnie na pieczywie tostowym.

W ramach kampanii w stacjach RMF Maxxx i Złote Przeboje będą także emitowane spoty radiowe, o zasięgu ogólnopolskim. RMF Maxxx zorganizuje dodatkowo sponsorowany przez Dan Cake konkurs antenowy pod hasłem "Poranne schlebianie", w którym uczestnicy będą pojedynkować się na kreatywne pochlebstwa.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Film Produkcja, za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiedzialna jest agencja Ancymony. Kreacje rich mediowe opracowało studio animacyjne Trzask, a sesja zdjęciowa została zrealizowana przez duet Kamil Krajewski (foto) oraz Gabriela Sowa (food styling i przepisy).

Kampania potrwa od 7 października do 6 listopada br.


Foto: mat. prasowe

Reklama