Marka Glenfiddich nie boi się eksperymentować czy to ze smakami czy z podejściem do kreacji. Kampania zainicjowana 6 października na spotkaniu prasowym, w którym redakcja Hurt&Detal oraz wiadomościspożywcze.pl miały okazję uczestniczyć – jest tego najlepszym dowodem.
"Whisky Glenfiddich jest najczęściej nagradzana na świecie jako whisky single malt" – podkreślił Oliwier Janiak prowadzący spotkanie. Bohaterami kampanii zostali Kreatorzy Zmian, czyli artyści, którzy swoją twórczością wyznaczają nowe trendy.
Podczas spotkania o współpracy z marką Glenfiddich, powstałej sztuce w ramach tej współpracy i podejściu do kreacji opowiedzieli Kratorzy Zmian: Olka Osadzińska, Wioletta Wiertel oraz Sebastian Szypuła, Daniel Rycharski, Jakub Adamiak, Bartek Śnieciński.
Agnieszka Jasnos podkreśliła, że wspólnie sprawdzają "jak dalece przyszłość weszła już w naszą teraźniejszość i co może wydarzyć się kiedy dopuścimy nasze pasje, wizje i marzenia do głosu".
Jak dodała, kampanii przyświeca myśl, że sama marka również przekracza pewne granice. Wychodzi ze świata analogowego do świata cyfrowego metaversu co jest świetnym przykładem tego, że Glenfiddich chce wychodzić ze strefy komfortu i chce być pionierem, chce być wyjątkowy w swojej kategorii.
W ramach kampanii powstała seria rozmów z artystami, które stopniowo będą pojawiały się na stronie internetowej kampanii od 7 października.
fot.: materiały własne redakcji