Biedronka rusza z kampanią employer brandingową. Pokazuje w niej pracowników IT

Biedronka rusza z kampanią employer brandingową. Pokazuje w niej pracowników IT

Biedronka rozpoczyna kampanię Employer Brandingową. Jej twarzami są osoby pracujące w sieci jako eksperci IT. 

W najnowszej kampanii dyskonter pokazuje, że Biedronka jest świetnym miejscem pracy dla wszystkich, którzy myślą o rozwoju, również międzynarodowym i chcą rozwijać swoje kompetencje informatyczne na ogromną skalę. Główne przesłanie kampanii to hasło "Robimy wielkie rzeczy. Deal with IT".

Kampania Employer Brandingowa Biedronki

W ramach kampanii ruszyła strona internetowa, na której znajdują się informacje oraz materiały video pozwalające poznać bliżej obszar IT w Biedronce – zakres działań, skalę projektów, a przede wszystkim realnych pracowników – bohaterów całej kampanii.

Nasi informatycy działają na naprawdę światowym poziomie, mierząc się z wyzwaniami, które są niespotykane w innych branżach. Retail cały czas szuka innowacji, a Biedronka jako lider wyznacza trendy i wprowadza coraz bardziej zaawansowane rozwiązania. Bez nowoczesnego i sprawnie działającego działu IT nie byłoby to możliwe. Różnorodność obszarów i zespołów, w których można pracować: aplikacji, architektury czy infrastruktury sprawia, że każdy znajdzie w Biedronce swoją ścieżkę rozwoju.

Tomasz Jeziński, dyrektor ds. infrastruktury technologicznej IT

Materiały związane z kampanią będzie można zobaczyć przede wszystkim w internecie, social mediach i na billboardach. W kolejnym etapie planowane jest też nagranie serii podcastów, w których eksperci z Biedronki będą dzielić się wiedzą związaną z IT w branży retail. Odcinki będą dotyczyły m.in. rozwiązań e-commerce, które obecnie są mocno rozwijane w Biedronce czy transformacji technologicznej firmy.


Foto: mat. prasowe

Reklama