Biedronka rozpoczyna kampanię Employer Brandingową. Jej twarzami są osoby pracujące w sieci jako eksperci IT.
W najnowszej kampanii dyskonter pokazuje, że Biedronka jest świetnym miejscem pracy dla wszystkich, którzy myślą o rozwoju, również międzynarodowym i chcą rozwijać swoje kompetencje informatyczne na ogromną skalę. Główne przesłanie kampanii to hasło "Robimy wielkie rzeczy. Deal with IT".
Kampania Employer Brandingowa Biedronki
W ramach kampanii ruszyła strona internetowa, na której znajdują się informacje oraz materiały video pozwalające poznać bliżej obszar IT w Biedronce – zakres działań, skalę projektów, a przede wszystkim realnych pracowników – bohaterów całej kampanii.
Materiały związane z kampanią będzie można zobaczyć przede wszystkim w internecie, social mediach i na billboardach. W kolejnym etapie planowane jest też nagranie serii podcastów, w których eksperci z Biedronki będą dzielić się wiedzą związaną z IT w branży retail. Odcinki będą dotyczyły m.in. rozwiązań e-commerce, które obecnie są mocno rozwijane w Biedronce czy transformacji technologicznej firmy.
Foto: mat. prasowe