Glovo rozszerza ofertę. Poza jedzeniem można będzie zamawiać... wyposażenie wnętrz

Glovo rozszerza ofertę. Poza jedzeniem można będzie zamawiać... wyposażenie wnętrz

Glovo jest pierwszą aplikacją multi-category zapewniającą ekspresowe dostawy do domów. Właśnie nawiązała partnerstwo z Homla, dzięki któremu użytkownicy, poza artykułami spożywczymi, zamówią także produkty wyposażenia wnętrz z dostawą pod drzwi. 

Początkowo w aplikacji dostępnych będzie około 450 dodatków do domu Homla, wsród których znajdziemy m.in produkty do salonu, sypialni, kuchni, łazienki oraz dekoracje i prezenty na każdą okazję.

Glovo łączy siły z Homla

Homla to polska marka wyposażenia wnętrz, w której ofercie klienci znajdą produkty do salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki oraz tysiące dekoracji i prezentów. Z kolei Glovo jest jedną z największych na świecie platform umożliwiających zamawianie produktów wprost do domu czy miejsca pracy. Pośredniczy w dostawach między sklepami i restauracjami oraz ich klientami. Dzięki współpracy Homla z Glovo, użytkownicy aplikacji, którzy cenią wyjątkowy design i funkcjonalność, mogą wybierać pośród 450 artykułów wyposażenia wnętrz i zamówić je z ekspresową dostawą pod drzwi.

Coraz więcej konsumentów dostrzega potencjał w Glovo jako aplikacji multi-category, czyli oferującej znacznie więcej produktów niż jedzenie i zakupy spożywcze. Nasi użytkownicy cały czas szukają nowych kategorii i artykułów, z których mogliby skorzystać, aby łatwo i szybko zaspokoić swoje potrzeby. Cieszymy się, że razem z Homla będziemy mogli wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom i rozszerzyć naszą ofertę o kategorię wyposażenia wnętrz. Chcemy wspólnie być jak najbliżej naszych konsumentów i docierać do jak największej liczby mieszkańców miast w Polsce.

Beata Wronowska, Partner Business Leader Q-Commerce w Glovo Polska

Początkowo Homla w Glovo dostępna będzie w Warszawie oraz Jankach. Jednak obie firmy wspólnie pracują nad rozszerzeniem współpracy o kolejne miasta.

Multi-category w wykonaniu Glovo

Chociaż Homla to pierwsza firma z branży home&decor dostępna w Glovo w Polsce, to firma ma już doświadczenie w tym sektorze w innych krajach. Na pozostałych rynkach Glovo współpracuje m.in. z English Home czy Flying Tiger Copenhagen. Dane z tych rynków wskazują, że konsumenci doceniają komfort ekspresowej dostawy.

Glovo aktywnie rozwija swoją ofertę e-retail w Polsce, stając się pierwszą aplikacją multi-category zapewniającą ekspresowe dostawy do domów. Wizją firmy jest zapewnienie mieszkańcom miast wszystkiego czego potrzebują w szybki i łatwy sposób. Dlatego, obok jedzenia z restauracji i zakupów spożywczych, cały czas pojawiają się kolejne kategorie, użytkownicy aplikacji mogą zamawiać także kosmetyki, kwiaty, artykuły papiernicze, jedzenie dla zwierząt i wiele innych.


Foto: mat. prasowe

Reklama