Żabka rozwija supermarket online delio. Wystartowała dedykowana aplikacja mobilna

Żabka rozwija supermarket online delio. Wystartowała dedykowana aplikacja mobilna

Delio, supermarket online stworzony przez należący do Żabki startup Lite e-Commerce, doczekał się dedykowanej aplikacji. Od początku października klienci mogą robić zakupy za pośrednictwem swoich telefonów.

Nowa aplikacja mobilna została dopasowana do kluczowych potrzeb i zachowań użytkowników aktywnie korzystających ze środowiska mobilnego. Lite e-Commerce zapowiedział, że w przyszłości doda do niej kolejne udogodnienia.

Premiera aplikacji delio

Aplikacja delio jest dostępna dla wszystkich klientów. Wystarczy pobrać ją z App Store lub Google Play. Jej inauguracja była poprzedzona zamkniętymi testami w formule "friends and family", co pozwoliło na zoptymalizowanie procesów operacyjnych związanych z wdrożeniem na rynek.

Wiemy, że w dzisiejszym świecie mamy coraz mniej czasu. Dlatego dążymy do tego, żeby proces związany ze złożeniem zamówienia był dla naszych klientów intuicyjny i łatwy. Idea przyświecająca nam przy tworzeniu aplikacji była bardzo prosta. Chcieliśmy zaproponować takie rozwiązanie, z którego sami byśmy chcieli korzystać. I to się udało.

Feym Fliegner, CPMO w Lite e-Commerce

Aplikacja została zaprojektowana według najnowszych trendów, dzięki czemu jest łatwa w obsłudze, a wyszukiwanie produktów jest proste dzięki zoptymalizowanemu silnikowi wyszukiwania. Pozwala ona również dokończyć proces zamówienia rozpoczęty na stronie internetowej, jak i na odwrót. Za zakupy zapłacimy, tak jak w przeglądarkowej wersji delio, kartą lub BLIKiem.

Aplikacja delio (mat. prasowe)

To jeszcze nie koniec. Pojawią się nowe funkcjonalności

Twórcy, chcąc jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, zapowiadają, że wraz z kolejnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o nowe funkcje, które mają zwiększać wygodę zakupów w aplikacji delio. Będzie to m.in. możliwość dodania produktów do ulubionych, powtórzenie archiwalnego zamówienia czy filtrowanie po dostępnych tagach.

Zespół pracujący nad aplikacją łączył wiedzę z wielu obszarów, takich jak data science czy nowoczesny design. Teraz czas spojrzeć na nią oczami klientów. Wierzymy, że spodoba im się nasza propozycja.

Feym Fliegner

Foto: mat. prasowe

Reklama