Lidl zakończył przetarg na obsługę mediową. Którą agencję wybrał dyskonter?

Lidl zakończył przetarg na obsługę mediową. Którą agencję wybrał dyskonter?

Agencja Havas Media zajmie się obsługą mediową Lidl Polska od 1 listopada br. Współpraca między dwoma firmami trwa już od 2016 roku.

W wyniku rozstrzygniętego przetargu agencja Havas Media zwyciężyła i od listopada br. będzie współpracować z marką Lidl Polska w zakresie komunikacji w mediach digital. Tym samym agencja Havas Media będzie kompleksowo obsługiwać tego jednego z największych reklamodawców w Polsce w zakresie optymalizacji, planowania i zakupu mediów w kanałach online i offline. 

Obsługa obejmie m.in. tworzenie, planowanie i zakup kampanii reklamowych SEM oraz kampanii programatycznych. Współpraca pomiędzy Havas Media i Lidl Polska trwa już od 2016 roku i będzie kontynuowana w najbliższych latach.

"Bardzo się cieszę z decyzji Lidl Polska o współpracy! Nasza strategia odpowiedziała na potrzeby klienta oraz pokazała nasze silne kompetencje digital, podkreślając również proces współpracy i partnerstwo biznesowe. Mocne wsparcie zaawansowanej analityki zespołu Data Business Intelligence i Havas Programmatic Hub oraz zastosowanie autorskich narzędzi i platform potwierdziły najlepsze dopasowanie oferty" – skomentowała Beata Magdziarz, Chief Digital Officer w Havas Media Group.


Foto: mat. prasowe

Reklama