Lidl rusza z kampanią rekrutacyjną. Sieć szuka 1000 osób do pracy

Lidl rusza z kampanią rekrutacyjną. Sieć szuka 1000&nbsposób do pracy

​Na ten moment w sklepach Lidl Polska pracuje już około 25 tys. osób. Dyskonter chce zatrudnić kolejnych ponad 1000 osób. W tym celu sieć uruchomiła nową kampanię wizerunkowo-rekrutacyjną pod hasłem "Jesteś LIDLealny? Dla nas tak!".

Tylko w 2022 roku sieć zatrudniła ponad 3000 pracowników, a teraz poszukuje 1000 kolejnych. Najnowsza kampania employer brandingowa ma zachęcić niezdecydowanych do podjęcia zatrudnienia właśnie w szeregach marki, a także uświadomić o licznych benefitach, na które mogą liczyć jej pracownicy. W ramach kampanii powstał specjalny spot.

Praca w Lidlu – jakie benefity oferuje sieć?

Firma oferuje m.in.: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość nauki języków obcych, prywatną opiekę medyczną, a także wysokie zarobki: wyższe niż średnie płace w sektorze handlowym. 

Poza tym dyskonter zapewnia swojemu zespołowi takie dodatkowe benefity jak: karta Multisport, szkolenia oraz wyprawka „dla maluszka” i pierwszoklasisty, a także bezpłatny Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego mogą skorzystać z konsultacji psychologa, prawnika i doradcy finansowego.

Wynagrodzenie w Lidlu. Ile zarabiają pracownicy?

Lidl pozycjonuje się jako firma proponująca konkurencyjne warunki zatrudnienia względem pozostałych sieci handlowych. Ile rzeczywiście zarabiają pracownicy Lidla?

Pracownicy sklepów zarabiają od 3 750 zł brutto do 4 600 zł brutto na początku zatrudnienia. Po roku pracy pensja wynosi od 3 850 zł brutto do 4 800 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy: od 4100 zł brutto do 5 050 zł brutto.

Z kolei rozpoczynający pracę komisjoner towaru w magazynie otrzymuje pensję w wysokości od 4 350 zł brutto do 4 750 zł brutto. Po pierwszym roku pracy płaca wzrasta do poziomu od 4 550 zł brutto do 5 000 zł brutto, a po upływie dwóch lat zarobki wynoszą od 4 800 zł brutto do 5 250 zł brutto.

Sieć podkreśla, że zatrudnia na lata, o czym świadczą atrakcyjne warunki zatrudnienia, które zapewnia swoim pracownikom. Stabilna jest również pozycja pracodawcy: pomimo zmian na rynku pracy, branża handlowa nadal dobrze funkcjonuje.

Foto: youtube.com

Reklama