Firma Henkell Freixenet Polska poszerza ofertę marki Lubuski o nowy, inspirowany bogactwem natury, smak – Lubuski Botanic Light. Jest niezwykle lekki i orzeźwiający, stworzony na bazie 28 wyszukanych składników roślinnych. Idealnie sprawdzi się jako baza wielu aromatycznych drinków.
Jesienna premiera
Lubuski Botanic Light został stworzony na bazie 28 składników roślinnych. To połączenie wyrazistego smaku jałowca z delikatnymi nutami m.in. płatków róży, kwiatów czarnego bzu oraz rumianku. Podstawą receptury są wyjątkowe i aromatyczne esencje i destylaty ziół – lawendy, melisy, mięty, krwawnika, arniki, korzenia arcydzięgla i lukrecji. Kompozycję wzbogacają mocne akcenty cytrusów oraz kolendry.
Botanic Light został oparty na oryginalnym Ginie Lubuskim i wzbogacony dodatkowo o esencje i destylaty ziół, cytrusów i przypraw. Zawartość alkoholu na poziomie 25% powoduje, że wszystkie nuty smakowe i aromatyczne są bardzo dobrze wyczuwalne.
35 lat na rynku
Gin Lubuski, jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska i najpopularniejszy gin w Polsce , w tym roku świętuje 35-lecie. Jego receptura jest niezmienna od 1987 roku. Owoce jałowca są macerowane i destylowane w wysokiej jakości alkoholu, co nadaje ginowi wyrazisty smak jałowca, wzbogacony nutami majeranku, lawendy i kolendry. Do wersji „Original” sukcesywnie dołączają kolejne – np.warianty infuzowane smakami cytrusów, ziół i owoców. Na sklepowych półkach znaleźć można m.in. Gin Lubuski Bitter Orange oraz Lubuski Fresh Lime.