Należąca do Grupy Muszkieterów sieć supermarketów Intermarché właśnie obchodzi swoje 25-lecie. Muszkieterowie nie spoczywają jednak na laurach i dążą do dalszego umacniania swojej pozycji rynkowej. W ambitnych planach Intermarché na kolejne lata jest zajęcie 5. miejsca na liście największych sieci FMCG w Polsce
Obchody jubileuszu to dla Muszkieterów okazja do kolejnego podniesienia poprzeczki. W ambitnych planach sieci Intermarché jest między innymi zwiększenie obrotów do 10 mld zł i zajęcie przez nią 5. miejsca na liście największych sieci FMCG w Polsce. W realizacji tych założeń do 2026 r. ma pomóc ekspansja w nowym formacie – proximity, czyli miejskich i podmiejskich sklepów o powierzchni ok. 500-600 mkw.
Na czym skupia się sieć Intermarché?
Priorytetem Grupy Muszkieterów jest ciągłe podnoszenie jakości usług i poszerzanie oferty, zachowując przy tym konkurencyjne, niskie ceny. Intermarché obecnie może pochwalić się obrotami na poziomie ponad 5 mld zł, które zapewniają jej miejsce w pierwszej dziesiątce sieci spożywczych w Polsce.
Mocnym wyróżnikiem marki są przede wszystkim produkty świeże. W ostatnich latach sieć rozpoczęła remodeling swoich supermarketów w starannie dopasowanym pod gusta klientów koncepcie Power, który zakłada m.in. poszerzanie oferty o strefę ryneczku i produkty świeże oraz wprowadzenie intuicyjnego układu sklepów.
W nowej odsłonie działa już ponad 20 placówek, a kolejne modernizacje właśnie trwają. Odświeżenie formatu i atrakcyjne zmiany są gwarantem sukcesu – odnotowano, że wdrożenie nowego konceptu zostało docenione przez klientów i podniosło sprzedaż o nawet 20%.
E-commerce i stacje paliw
Zmiana oczekiwań zakupowych konsumentów była dla Intermarché impulsem do rozwoju kanału e-commerce – marka zapewnia m.in. usługę Drive, która pozwala na wygodny odbiór produktów zamówionych online w specjalnie wyznaczonej do tego strefie.
- To może Cię zainteresować: Intermarché powiększa sieć przymarketowych stacji paliw
Muszkieterowie od ponad 20 lat kontynuują także rozwój i nowe otwarcia stacji paliw. Grupa cieszy się obecnie pozycją lidera rynkowego pod względem liczby przymarketowych stacji paliw, które działają już w blisko 70 lokalizacjach. Jednocześnie trwa rozwój konceptu stacji samoobsługowych, przy których nie ma oferty sklepowej.
Program lojalnościowy Intermarché
Intermarché ceni swoich klientów i dzięki unikalnemu programowi lojalnościowemu Moje Intermarché może nieustannie wynagradzać ich zaangażowanie. Uczestnictwo w programie daje dostęp do cotygodniowych rabatów i indywidualnych promocji przeznaczonych dla zarejestrowanych klientów.
Ponadto z okazji 25. urodzin, by podziękować im oraz okazać swoje uznanie, sieć organizuje dodatkowe akcje, umożliwiające zdobycie wyjątkowych nagród. Oferta interesujących aktywności, w których każdy z klientów może wziąć udział, jest szeroka, a marka regularnie będzie o nich informować.
Foto: mat. prasowe