Hochland angażuje się w akcję Pajacyk. Producent sfinansuje 150 000 posiłków

Hochland angażuje się w akcję Pajacyk. Producent sfinansuje 150 000 posiłków

W ramach ogólnopolskiej akcji "Dzielimy się tym, co dobre" Hochland sfinansuje 150 000 ciepłych posiłków dla najbardziej potrzebujących dzieci. To wynik długofalowej współpracy marki z Polską Akcją Humanitarną i Programem Pajacyk w ramach której Hochland chce wnieść swój wkład w zmniejszenie problemu niedożywienia i jego konsekwencji.

Hochland kontynuuje pomoc dla potrzebujących

Marka Hochland, która stawia odpowiedzialność społeczną wśród swoich priorytetów,  po raz kolejny zaangażowała się w przedsięwzięcie, przynoszące wymierne korzyści dla dzieci i młodzieży. Realizując akcję "Dzielimy się tym, co dobre" we współpracy z Programem Pajacyk, marka chce pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom, poprzez zapewnienie im regularnych ciepłych posiłków.

Jest to kontynuacja współpracy rozpoczętej w 2021 roku, kiedy to w ramach ogólnopolskiej loterii „Dzielimy się tym, co dobre” marka Hochland zadbała nie tylko o atrakcyjne nagrody dla laureatów, ale też przeznaczyła 100 000 zł na wsparcie potrzebujących dzieci za pośrednictwem Programu Pajacyk.. Teraz, konsekwentnie realizując ideę "dzielenia się tym, co dobre" marka Hochland sfinansuje 150 000 ciepłych posiłków dla dzieci.

 

Akcji towarzyszyć będzie kampania informacyjna

 

Wsparcie w ramach akcji Hochland "Dzielimy się tym, co dobre" zostało uruchomione od początku września, wraz z powrotem dzieci do szkół. Towarzyszyć mu będzie kampania informacyjna w mediach oraz logo akcji umieszczone na opakowaniach serów Hochland. Kupując produkty Hochland każdy może dołożyć swoją cegiełkę do wsparcia potrzebujących dzieci.

Na co dzień w większości polskich domów dzielenie się jedzeniem, wspólne posiłki są rzeczą naturalną. Te pyszne chwile razem, kiedy możemy cieszyć się smakiem potraw i czerpać przyjemność z relacji z bliskimi są głęboko zakorzenione w wartościach marki Hochland. Mamy jednak świadomość, że są w Polsce dzieci, które nie mają możliwości spożywania regularnych posiłków. W ramach akcji „Dzielimy się tym, co dobre” razem z Programem Pajacyk chcemy im pomóc zapewniając dostęp do codziennych ciepłych posiłków w szkole, ale patrzymy też na to szerzej. Pomagając w ten sposób możemy mieć wpływ na niwelowanie barier rozwojowych związanych z niedożywieniem. Możemy pomóc uwolnić naturalny potencjał dzieci i przywrócić im zapał i radość w realizacji swoich pasji i marzeń.

Radosław Jurkowski, Marketing Manager z Hochland Polska

Foto: mat. prasowe

 

Reklama