W ramach ogólnopolskiej akcji "Dzielimy się tym, co dobre" Hochland sfinansuje 150 000 ciepłych posiłków dla najbardziej potrzebujących dzieci. To wynik długofalowej współpracy marki z Polską Akcją Humanitarną i Programem Pajacyk w ramach której Hochland chce wnieść swój wkład w zmniejszenie problemu niedożywienia i jego konsekwencji.
Hochland kontynuuje pomoc dla potrzebujących
Marka Hochland, która stawia odpowiedzialność społeczną wśród swoich priorytetów, po raz kolejny zaangażowała się w przedsięwzięcie, przynoszące wymierne korzyści dla dzieci i młodzieży. Realizując akcję "Dzielimy się tym, co dobre" we współpracy z Programem Pajacyk, marka chce pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom, poprzez zapewnienie im regularnych ciepłych posiłków.
Jest to kontynuacja współpracy rozpoczętej w 2021 roku, kiedy to w ramach ogólnopolskiej loterii „Dzielimy się tym, co dobre” marka Hochland zadbała nie tylko o atrakcyjne nagrody dla laureatów, ale też przeznaczyła 100 000 zł na wsparcie potrzebujących dzieci za pośrednictwem Programu Pajacyk.. Teraz, konsekwentnie realizując ideę "dzielenia się tym, co dobre" marka Hochland sfinansuje 150 000 ciepłych posiłków dla dzieci.
Akcji towarzyszyć będzie kampania informacyjna
Wsparcie w ramach akcji Hochland "Dzielimy się tym, co dobre" zostało uruchomione od początku września, wraz z powrotem dzieci do szkół. Towarzyszyć mu będzie kampania informacyjna w mediach oraz logo akcji umieszczone na opakowaniach serów Hochland. Kupując produkty Hochland każdy może dołożyć swoją cegiełkę do wsparcia potrzebujących dzieci.
Foto: mat. prasowe