Marka M&M’S® wprowadza nową postać. Ma symbolizować włączanie i akceptację

Marka M&M’S® wprowadza nową postać. Ma symbolizować włączanie i akceptację

Pierwszy raz od 10 lat należąca do Mars Inc marka  M&M’S® powiększa swoją legendarną ekipę, wprowadzając nową kobiecą postać i rzeczniczkę słodkości – Wiolę.

Pierwsza kobieca postać wśród M&M'S

Nowa osobowość została stworzona, by uosabiać akceptację i włączanie. Najnowsza członkini naszego zespołu – pierwsza w historii kobieca postać wśród orzechowych M&M’S – jest znana ze szczerego wyrażania siebie. Jej nieodparty urok i ekscentryczna natura są napędzane przez wysoką samoświadomość, autentyczność i pewność siebie.

Wiola dołącza do legendarnego grona postaci M&M’S, które niedawno, bo w styczniu, zyskały odświeżony wygląd i bardziej urozmaicone osobowości.

Mars z radością przedstawia światu najnowszą członkinię zespołu M&M’S. Ma ona mnóstwo cech, które sprawiają, że ludzie mogą się z nią identyfikować i ją docenić, między innymi jej gotowość do zaakceptowania swojego prawdziwego "ja". Przypomina nam ona, abyśmy celebrowali to, co jest w nas wyjątkowe

Jane Hwang, Global Vice President w Mars Wrigley

Jak przyznaje Jane Hwang, wprowadzenie najnowszej rzeczniczki M&M’S otwiera kolejny rozdział marki. 

Wiola z misją zwiększenia poczucia przynależności

Sztuka i rozrywka to potężne sposoby na inspirowanie zabawy i budowania więzi. Aby uczcić swój światowy debiut, Wiola wykorzystuje siłę muzyki, by pokazać swoją indywidualność, wydając swój pierwszy singiel i teledysk.

Muzyczna premiera zatytułowana "I’m Just Gonna Be Me" ("Będę po prostu sobą") powstała z pomocą niezwykle utalentowanej saksofonistki Grace Kelly, mistrzów tańca i choreografii – Devina Santiago i Colo Cag, a także słynnego śpiewaka operowego Anthony’ego Rotha Costanzy. Wszystko to ze specjalnym udziałem reszty ekipy M&M’S: Czerwonego, Żółtego, Pomarańczowego, Brązowej, Niebieskiego i Zielonej.

W ramach M&M’S FUNd, globalnej inicjatywy mającej na celu śledzenie wpływu marki na jej misję zwiększenia poczucia przynależności u dziesięciu milionów ludzi do 2025 roku, utwór "I’m Just Gonna Be Me" zostanie udostępniony na wszystkich głównych muzycznych platformach streamingowych i wesprze inkluzywną rozrywkę oraz sztukę.

Za każdy stream zostanie przekazany jeden dolar darowizny (do kwoty pięciuset tysięcy dolarów) na rzecz organizacji non profit Sing for Hope, która wykorzystuje potęgę sztuki, aby nieść nadzieję łączyć i dawać poczucie celu milionom ludzi na całym świecie.


Foto: mat. prasowe

Reklama