Sieć Action chce utrzymać roczny wzrost zatrudnienia na poziomie 1000 pracowników

Sieć Action chce utrzymać roczny wzrost zatrudnienia na poziomie 1000 pracowników

Sieć dyskontów niespożywczych Action jest obecna w Polsce od 2017 roku i liczy już 219 sklepów w 176 miastach. Dynamicznie rośnie także liczba zatrudnionych pracowników. Firma planuje dalszy, intensywny rozwój w kraju.

Action jest obecne w 10 krajach, zapewniając klientom stale zmieniającą się ofertę około 6000 produktów z takich kategorii jak dekoracje, zabawki, artykuły papiernicze, odzież i wiele innych. Pierwszy sklep marki w Polsce został otwarty w 2017 roku w Lesznie.

Tysiąc nowych pracowników rocznie

W sumie Action liczy obecnie 3000 pracowników w Polsce. Przekroczenie tego progu nastąpiło wraz z uruchomieniem najnowszego sklepu marki, oficjalnie otwartego w sobotę 24 września w Łodzi, przy ulicy Łagiewnickiej 54. Do każdego nowego sklepu Action zatrudnia 12 osób - od kierownika po asystenta sklepu. To jednak nie koniec. Firma planuje kontynuować dynamiczny rozwój w Polsce i utrzymać roczny wzrost zatrudnienia na poziomie ok. 1000 pracowników.

Jesteśmy bardzo dumni, że możemy powitać Dominikę, naszego 3000. pracownika.  To wydarzenie podkreśla dynamikę rozwoju Action w Polsce, gdzie zatrudniamy obecnie około 1000 osób rocznie.

Piotr Machowski, HR Manager marki w Polsce

Firma posiada również polską centralę i prowadzi dwa Centra Dystrybucyjne w naszym kraju.

Action to przede wszystkim pracownicy

Zaangażowanie firmy Action w tworzenie wyjątkowego miejsca pracy opiera się na zatrudnianiu osób podzielających wartości marki, a także na rozwoju kariery zawodowej obecnych pracowników. Jeszcze w tym roku firma spodziewa się awansu ponad 200 pracowników w Polsce. Action chce także przyciągnąć młodych ludzi, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy i szukają przyjaznego miejsca na rozpoczęcie swojej ścieżki kariery w przyjaznym środowisku marki.

Umożliwianie naszym współpracownikom rozwoju wspólnie z marką to ważna część naszego sukcesu. Jesteśmy przekonani, że awanse wewnętrzne są motorem zaangażowania, długoletniej współpracy i dużym atutem Action już podczas samej rekrutacji. Są one również kluczem do zachowania naszego DNA marki przy tak szybkim rozwoju. Dynamiczny wzrost pozwala nam oferować wiele awansów, ale też możliwości mobilności wewnętrznej. Przykładem takiej ścieżki rozwoju jest jeden z naszych Dyrektorów Regionalnych, który współpracę z nami rozpoczynał jako pracownik pierwszego sklepu Action w Polsce.

Piotr Machowski

Foto: mat. prasowe

Reklama