Żabka Jush chce dotrzeć z ofertą do kibiców. Marka nawiązuje współpracę z Meczyki.pl

Żabka Jush chce dotrzeć z&nbspofertą do kibiców. Marka nawiązuje współpracę z&nbspMeczyki.pl

Jush od Żabki nawiązał współpracę z portalem Meczyki.pl. Ta potrwa aż do końca Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze.

Marka w ten sposób chce dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy podczas oglądania programów Meczyki.pl mogą potrzebować ekspresowej dostawy zakupów. "(...) perspektywa zbliżającego się mundialu to znakomita okazja do zaprezentowania naszej usługi. Chcemy pokazać, że nikt nie musi tracić sportowych emocji, żeby zaopatrzyć się w potrzebne do kibicowania produkty" – mówi Kamil Bąkowski, marketing & eCommerce director w Lite e-Commerce.

Żabka Jush prosto z Kataru

W ramach współpracy z portalem Meczyki.pl aplikacja Żabka Jush będzie widoczna we flagowych programach portalu na kanale YouTube, w tym m.in.: "Pogadajmy o piłce", "Sportowy poranek", a także w "Raportach z Kataru", które będą prowadzone na żywo prosto ze studia w Katarze.

W ten sposób marka chce dotrzeć do potencjalnych użytkowników usługi, której główną zaletą jest ekspresowy czas dostawy. Cały proces realizacji zakupów – od momentu złożenia zamówienia do przybycia kuriera z potrzebnymi produktami – zajmuje nawet 15 minut, czyli dokładnie tyle, ile trwa przerwa w meczu piłki nożnej. 

Meczyki.pl we współpracy z Żabką

Na początku programów prowadzący zapowiedzą, że partnerem danego odcinka jest Żabka Jush. Dodatkowo informacja o współpracy pojawi się na specjalnych planszach i grafikach w trakcie transmisji oraz na ekranie w studiu. Ponadto marka będzie promowana w serwisach społecznościowych portalu. Przewidziane są również aktywacje, które mają zachęcić widzów kanału do przetestowania aplikacji.

Meczyki.pl to jeden z największych portali sportowych w Polsce. Każdego miesiąca serwis odwiedza średnio 5-6 milionów unikalnych użytkowników, którzy generują ponad 65 milionów odsłon. Portal pod koniec marca br. zadebiutował na YouTube. Od tego czasu kanał zasubskrybowało 86 tys. użytkowników, a udostępnione materiały zostały obejrzane ponad 13,5 mln razy


Foto: mat. prasowe

Reklama