Twórca alkoholowych marek rusza z nowym projektem. Palikot zostanie "Januszem Marketingu"

Twórca alkoholowych marek rusza z nowym projektem. Palikot zostanie "Januszem Marketingu"

Janusz Palikot, twórca największych marek na polskim rynku alkoholowym, w tym marki BUH, wycenianej na 34,2 mln zł, zamierza tworzyć kolejne, tym razem na masową skalę. W swoim projekcie "Janusz Marketingu" zaprasza do współpracy przedsiębiorców i managerów, zamierza podzielić się z nimi biznesowym know-how.

Polacy nie mają sobie równych, jeśli chodzi o kreatywność. Wciąż na rynku mamy ogromny, niewykorzystany potencjał, który chciałbym pobudzić poprzez pokazanie, jak zbudowaliśmy takie marki, jak Wyjebongo, piwo BUH czy wódka wyBUHowa. Robię to razem z moimi wieloletnimi partnerami biznesowymi, strategami i menedżerami marketingu, którzy zjedli zęby na tworzeniu produktów, jakie kochają konsumenci.

Janusz Palikot

Na czym polega nowy projekt "Janusz Marketingu" Palikota?

Projekt "Janusz Marketingu" ma przede wszystkim wzmocnić polskie marki. Przedsiębiorcy i menedżerowie, osoby aspirujące do tworzenia wyjątkowych produktów, będą mieli okazję do wymiany doświadczeń również między sobą.

Janusz Palikot chce przyciągnąć ambitnych ludzi z rynku po to, by w twórczej atmosferze, ale i z wykorzystaniem twardych danych i wiedzy praktyków biznesu, pracować nad wzrostem wartości intelektualnej w projektach. To właśnie wartości niematerialne i prawne, w dzisiejszym zdigitalizowanym świecie, gdzie cykl życia produktu jest tak krótki, muszą być na pierwszym miejscu.

W ramach projektu zostanie też uruchomiona Destylarnia Biznesu. Członkowie społeczności będą mogli zdobytą wiedzę wykorzystać przy nowych inicjatywach biznesowych, a następnie skonfrontować te inicjatywy z pozostałymi przedsiębiorcami.

W ten sposób jeszcze przed fazą sprawdzania ich na rynku uzyskają wartościowe uwagi, które wzmocnią ich pozycję i ułatwią dotarcie do klientów. Najwyżej oceniane prezentacje trafią do Janusza Palikota oraz współpracujących z nim menedżerów, którzy nadadzą im potencjał wielomilionowej marki.

Sprzedawaj globalnie, myśl... emocjonalnie

Janusz Palikot, Kuba Wojewódzki czy Tomasz Czechowski to nie tylko wspólnicy biznesowi, ale także pomysłodawcy wielu skutecznych i nagradzanych kampanii komunikacyjnych. Również oni będą się udzielać w projekcie "Janusz Marketingu". Butelka wódki wystrzelona w kosmos, Iggy Pop, legenda muzycznego świata, w reklamie produktów, czy wyróżniona przez branżę akcja komunikacyjna CSR #NieWstydzSie to tylko kilka przykładów realizacji ich pomysłów. Ich wspólną cechą jest to, jak oddziałują na uczucia klientów.

Dzisiaj nie wystarczy zrobić dobry produkt i zrealizować reklamę TV. Teraz liczą się emocje, zaangażowanie społeczności. Powiedzmy sobie szczerze, nie każdy musi śledzić moje media społecznościowe, ale moje osiągnięcia biznesowe są niepodważalne. 40 lat doświadczeń i wiele sukcesów za mną. Mimo upływu lat potrafię realizować biznesowe cele, a moją mocną stroną jest szybkie dostosowywanie się do realiów, reagowanie na zmiany.

Janusz Palikot

Foto: mat. prasowe

Reklama