Soplica odświeża wizerunek marki, producent chce nadać jej wyrazistości, świeżości oraz spontaniczności, a także osadzić ją w kontekście stylu życia konsumentów. W tym celu ruszyła właśnie nowa platforma komunikacji.
"Spotkanie niech się stanie" – to hasło będące osią nowej platformy komunikacji marki Soplica. Koncepcja kreatywna opiera się na emocjach, ludziach, spotkaniach ze znajomymi, gdzie głównymi bohaterami są warianty smakowe marki Soplica – a każda chwila w ich towarzystwie wypełniona jest wyśmienitą zabawą.
Odświeżony wizerunek marki Soplica
Każdy z nas jest inny (zupełnie jak smaki Soplicy), ale łączy nas jedno – wszystkie nasze spotkania to niepowtarzalne historie! Dlatego osią kampanii jest tytułowe hasło "Spotkanie niech się stanie", mające w sobie pierwiastek magicznego zaklęcia.
Podkreśla ono natychmiastowy efekt Soplicy – gdy pojawia się Soplica, spotkanie, wraz z towarzyszącymi mu emocjami, staje się faktem. Na potrzeby aktywacji konsumenckich i komunikacji w digitalu, hasło będzie rozwijane kontekstowo, co pozwoli na kreatywną zabawę, dowolne rozszerzanie definicji spotkania i odkrywanie nowych obszarów dla marki.
Szeroka kampania Soplicy
Komunikacja marki odbywa się głównie w mediach społecznościowych oraz w kanałach off i on trade. Nowa kampania składa się z głównego filmu i serii krótszych filmików, które odkrywają nowe obszary marki, co pozwala na zaadresowanie całorocznych potrzeb komunikacyjnych – z podziałem na sezonowość i zależnie od kontekstu. Pojemność platformy "Spotkanie niech się stanie" sprawia, że eksplorowanie konceptów i kontekstów jest właściwie nieograniczone.
Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja OS3, natomiast za produkcję odpowiedzialne było studio Graffiti Films. Spoty wyreżyserował Łukasz Zabłocki.
Foto: mat. prasowe