Kompania Piwowarska od dwóch miesięcy prowadzi akcję, w której promuje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Właśnie nastąpił jej punkt kulminacyjny – premiera utworu, który zarapował aktor Piotr Fronczewski oraz raper Pih.
Współautorami piosenki byli także fani Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych. To tam odbył się konkurs, w ramach którego uczestnicy zgłaszali swoje propozycje fraz do kawałka. O podkład muzyczny zadbał znany polski kompozytor i producent Magiera.
Kompania Piwowarska o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu
Ponad 21 tysięcy pijanych kierowców zatrzymano w te wakacje. To aż 27% więcej niż rok temu. Okres wyjazdowy zawsze wiąże się ze wzmożonym ruchem na drogach. To również czas, podczas którego częściej sięgamy po napoje alkoholowe. Kompania Piwowarska w swojej akcji edukacyjnej uświadamia społeczeństwo, by nigdy nie łączyć tych dwóch rzeczy.
Kawałek Piotra Fronczewskiego i Piha
Utwór, do którego rymy wymyślili fani KP i który następnie został zarapowany przez legendę polskiej kinematografii Piotra Fronczewskiego oraz legendę polskiego rapu Piha jest dostępny w serwisie YouTube, na platformie muzycznej Spotify oraz na licznych kanałach Kompanii Piwowarskiej w serwisach społecznościowych.
Jak przyznał Adam Piechocki występujący pod pseudonimem Pih, "otrzymaliśmy świetne propozycje, wspaniałe wersy. Dzięki temu wystarczyły dwie godziny i tekst utworu był gotowy".
Za koncepcję kreatywną, przebieg akcji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja reklamowa V&P.
Foto: youtube.com