Wawel rozpoczyna proces zmian w języku komunikacji marki. Producent zaprezentował właśnie nowe logo, a także przedstawił nowego dyrektora marketingu, który będzie odpowiadał za wdrożenie zmian w komunikacji.
Nowe logo Wawelu
W przyjętej strategii Wawel wraca do swoich korzen. Producent słodyczy stawia na swoje najmocniejsze strony i skojarzenia z marką, jakimi są: czekoladowość, jakość i królewskość.
Aby je podkreślić, nowe logo bazuje na kolorze brązowym, kojarzonym z marką i czekoladową specjalizacją producenta. Dodano także symbol królewskiej korony i datę wskazującą na początki działalności Adama Piaseckiego (1898 r.) – protoplasty firmy.
![](/media/cache/dc/6b/dc6bdf66e03b0b525f99557d64176245.webp)
Foto: mat. prasowe
Kim jest nowy dyrektor marketingu Wawelu?
Za wdrożenie zmian w komunikacji będzie odpowiadał nowy dyrektor marketingu, Dariusz Chwierut, który stanowisko objął w lipcu br.
Mam w sobie ogromny szacunek do marki Wawel, jej produktów i wartości, które oferuje już od blisko 125 lat. Dzisiejszy marketing wymaga wielokanałowego podejścia i otwartej głowy. Kierowanie rozległym obszarem i marką z taką tradycją to przede wszystkim duża odpowiedzialność, ale też wyzwanie, które mnie napędza.
Wcześniej Dariusz Chwierut przez blisko 25 lat doświadczenie zdobywał jako dyrektor kreatywny w krakowskich agencjach reklamowych i prowadząc własną działalność reklamową. W tym czasie był odpowiedzialny między innymi za komunikację wielu marek z branży FMCG, w tym: Wawel, Beskidzkie, Bakoma czy Tiger.
Na stanowisku dyrektora marketingu marki Wawel zastąpił Monikę Kowalewską, która pełniła tę funkcję od lutego 2021 r. do lutego 2022 r.
![](/media/cache/22/ad/22ad3b7cb866e38d29017aa318b4e009.webp)
Foto: mat. prasowe
W nowej roli Dariusz Chwierut będzie odpowiedzialny za realizację strategii komunikacji, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe i Fundację Wawel z Rodziną, wpisującą się w istotny dla firmy obszar ESG.
Foto: mat. prasowe