Wielkie zmiany w Wawelu. Marka prezentuje nowe logo i przedstawia nowego dyrektora

Wielkie zmiany w Wawelu. Marka prezentuje nowe logo i&nbspprzedstawia nowego dyrektora

Wawel rozpoczyna proces zmian w języku komunikacji marki. Producent zaprezentował właśnie nowe logo, a także przedstawił nowego dyrektora marketingu, który będzie odpowiadał za wdrożenie zmian w komunikacji.

Nowe logo Wawelu

W przyjętej strategii Wawel wraca do swoich korzen. Producent słodyczy stawia na swoje najmocniejsze strony i skojarzenia z marką, jakimi są: czekoladowość, jakość i królewskość.

Aby je podkreślić, nowe logo bazuje na kolorze brązowym, kojarzonym z marką i czekoladową specjalizacją producenta. Dodano także symbol królewskiej korony i datę wskazującą na początki działalności Adama Piaseckiego (1898 r.) – protoplasty firmy.

Nowe logo marki Wawel.
Foto: mat. prasowe

Kim jest nowy dyrektor marketingu Wawelu?

Za wdrożenie zmian w komunikacji będzie odpowiadał nowy dyrektor marketingu, Dariusz Chwierut, który stanowisko objął w lipcu br. 

Mam w sobie ogromny szacunek do marki Wawel, jej produktów i wartości, które oferuje już od blisko 125 lat. Dzisiejszy marketing wymaga wielokanałowego podejścia i otwartej głowy. Kierowanie rozległym obszarem i marką z taką tradycją to przede wszystkim duża odpowiedzialność, ale też wyzwanie, które mnie napędza.

Dariusz Chwierut

Wcześniej Dariusz Chwierut przez blisko 25 lat doświadczenie zdobywał jako dyrektor kreatywny w krakowskich agencjach reklamowych i prowadząc własną działalność reklamową. W tym czasie był odpowiedzialny między innymi za komunikację wielu marek z branży FMCG, w tym: Wawel, Beskidzkie, Bakoma czy Tiger.

Na stanowisku dyrektora marketingu marki Wawel zastąpił Monikę Kowalewską, która pełniła tę funkcję od lutego 2021 r. do lutego 2022 r.

Dariusz Chwierut, nowy dyrektor marketingu marki Wawel.
Foto: mat. prasowe 

W nowej roli Dariusz Chwierut będzie odpowiedzialny za realizację strategii komunikacji, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe i Fundację Wawel z Rodziną, wpisującą się w istotny dla firmy obszar ESG.


Foto: mat. prasowe

Reklama