Nhood finalizuje koncepcję inwestycji w Wilanowie. Firma rozpoczyna rozmowy z najemcami

Nhood finalizuje koncepcję inwestycji w Wilanowie. Firma rozpoczyna rozmowy z najemcami

Projekt wielofunkcyjnej inwestycji realizowanej przez Nhood Polska w Wilanowie nabiera kształtów. Firma dopracowuje elementy architektoniczne obiektu oraz otaczających go przestrzeni, a także intensyfikuje rozmowy z potencjalnymi najemcami zainteresowanymi obecnością swoich marek na terenie wyróżniającego się na mapie warszawskich inwestycji mixed-use projekcie. Wstępny harmonogram zakłada otwarcie projektu Wilanów Park w drugiej połowie 2026 roku.

Wilanów Park to nowoczesny, wyróżniający się na mapie Warszawy projekt mixed-use łączący funkcje handlowe, gastronomiczne, usługowe oraz rozrywkę w otoczeniu dwuhektarowego parku miejskiego. Nhood Polska dopracowuje koncepcję inwestycji realizowanej zgodnie z koncepcją 15-minutowego miasta.

Wszystko na wyciągnięcie ręki

Celem nowego projektu jest stworzenie miejsca, w którym mieszkańcy będą mogli zrobić zakupy, skorzystać z bogatej oferty restauracji, obejrzeć film, skorzystać z usług, odpocząć wśród zieleni czy aktywnie spędzić czas wolny. "Te elementy będą dostępne w zasięgu ręki i nie będą wymagały przemieszczania się samochodem" – mówi Grzegorz Kwiecień, kierownik projektu Wilanów Park.

Wielofunkcyjny charakter inwestycji Wilanów Park stworzą obiekt o funkcjach handlowych o GLA 50 tys. mkw., gdzie zaplanowano hipermarket, wielkopowierzchniowy sklep sportowy oraz sklepy marek odzieżowych z różnych segmentów, całoroczna Oranżeria z częścią gastronomiczną czynna 7 dni w tygodniu, wielosalowe kino, dwa wielofunkcyjne budynki o GLA 10 tys. mkw. oraz 5 tys. mkw., a także dwuhektarowy ogólnodostępny park miejski z infrastrukturą do różnego rodzaju aktywności miejskich i społecznych.

Rosnące zainteresowanie najemców inwestycją Wilanów Park

Zespół komercjalizacji Nhood Polska od początku prac nad obiektem rozmawia z potencjalnymi najemcami o możliwości współpracy i ich obecności na terenie nowej inwestycji. Celem jest stworzenie efektywnego tenant-mix, który zapewni powodzenie komercyjne inwestycji.

Opracowaliśmy strategię wynajmu przestrzeni, która bazuje na naszym doświadczeniu oraz na konsultacjach z poszczególnymi najemcami i zgłaszanych przez nich potrzebach. Musimy bardzo starannie dobrać grono najemców, żeby zapewnić unikatowość projektu, tym samym wyjść poza schematy, jak również spełnić oczekiwania zakupowe klientów.

Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Polska

Nhood Polska planuje, by przestrzeń o funkcjach rozrywkowych i gastronomicznych stanowiły znaczącą część inwestycji i jej integralne elementy, które staną się magnesem przyciągających klientów do obiektu. Analizy i badania rynku, z których korzysta zespół Nhood, wskazują, że w strefie zasięgu inwestycji mieszkają klienci zainteresowani unikatowymi konceptami.

W najbliższych tygodniach chcemy rozszerzyć współpracę z najemcami i rozpocząć rozmowy na temat dostępnych w Wilanów Park powierzchni handlowych, a także możliwości i warunków najmu lokali. Startujemy na jesiennych targach Shopping Center Forum. Nasz zespół będzie dostępny na stoisku firmowym, gdzie pokażemy również makietę obiektu.

Marcin Matysiak

Atutem inwestycji mixed-use Wilanów Park jest lokalizacja. Bliskość głównych ciągów komunikacyjnych i Południowej Obwodnicy Warszawy (trasa S2) ułatwia dojazd do Wilanów Park i rozszerza strefę oddziaływania inwestycji.


Foto: mat. prasowe

Reklama