Biedronka wprowadza nową markę własną dedykowaną dla osób uprawiających sport

Biedronka wprowadza nową markę własną dedykowaną dla osób uprawiających sport

W sklepach sieci Biedronka pojawiła sie nowa linia produktów marki własnej Go Active, która powstała z myślą o osobach aktywnych fizycznie, poszukujących produktów m.in. przyspieszących regenerację po wysiłku i przygotujących organizm na kolejny trening.

Skład produktów pod marką Go Active  odpowiada na często zwiększone zapotrzebowanie amatorów sportu na wybrane składniki odżywcze, ułatwia utrzymanie właściwego bilansu energetycznego. Jak deklaruje dyskonter, nowa linia produktów Biedronki Go Active to doskonałe uzupełnienie diety dla biegaczy i chodziarzy, rowerzystów i rolkarzy, tenisistów i piłkarzy, o atletach z siłowni nie wspominając.

Nowa marka w Biedronce Go Active. Co znajdziemy w ofercie?

Właściwie zbilansowana dieta jest szczególnie ważna, gdy regularnie trenujemy lub gdy chcemy poprawić wyniki sportowe, a tym samym mamy większe zapotrzebowanie na poszczególne składniki odżywcze i energię.

Go Active to nowa marka Biedronki, która powstała z myślą o osobach aktywnych fizycznie, poszukujących produktów, które m.in. przyspieszą regenerację po wysiłku i przygotują organizm na kolejny trening. Celem linii będzie wspieranie osób prowadzących aktywny tryb życia poprzez rozwój produktów m.in. proteinowych, stanowiących źródło witamin i składników mineralnych wspomagających metabolizm energetyczny oraz będących skoncentrowanym źródłem łatwo przyswajalnych węglowodanów, szczególnie ważnych przy długotrwałym wysiłku fizycznym.

Markę będą tworzyć produkty z różnych kategorii: napojów, nabiału, produktów śniadaniowych i dań obiadowych czy przekąsek – m.in. z wysoką zawartością białka, z witaminami i ze składnikami mineralnymi bardzo istotnymi w diecie osób uprawiających sport.

Jedzenie dla sportowców w Biedronce

Tworząc wymagania produktowe dla linii Go Active, sieć Biedronka opierała się na rekomendacjach ekspertów w zakresie żywienia w sporcie oraz na opiniach konsumentów co do oczekiwań smakowych czy tekstury produktów. W skład linii wejdą m. in.: jogurty, owsianki, musli, wody i napoje witaminowe, desery i batony, żelki, kremy i wafle a także dania obiadowe, w tym gotowe. Jako pierwsze w sklepach Biedronki zadebiutowały batony proteinowe Go Active, których smaku i właściwości odżywczych klienci już mogą próbować.

To kolejna linia produktów przeznaczonych dla klientów sieci Biedronka o specjalnych potrzebach lub preferencjach żywieniowych. Oprócz Go Active, Biedronka nadal rozwija linie Go Vege oraz Go Bio. Pierwsza jest dedykowana osobom unikającym składników pochodzenia zwierzęcego, druga zaś – kierowana do osób, które chcą budować dietę na bazie produktów ekologicznych.


Foto: mat. prasowe

Reklama