W sklepie Carrefour powstał punkt Meest Post. Można w nich wysłać paczkę do Ukrainy

W sklepie Carrefour powstał punkt Meest Post. Można w nich wysłać paczkę do Ukrainy

Punkt Meest Post pojawił się w pierwszym sklepie Carrefour w Polsce. Za jego pośrednictwem klienci warszawskiej placówki będą mogli wysłać zakupione w sklepach produkty bezpośrednio do Ukrainy pod wybrany przez siebie adres.

Rozwiązanie testowane jest obecnie w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Reduta w Warszawie. W punkcie Meest Post zlokalizowanym na terenie sklepu, obsługa pomoże spakować zakupione artykuły o wadze do 20 kg i przygotować paczkę do wysyłki. 

Paczka do Ukrainy w Carrefour. Jak skorzystać z punktu Meest Post?

W hipermarkecie Carrefour Reduta w Warszawie zaczął funkcjonować nowy punkt Meest Post, pozwalający na szybkie wysyłki paczek produktowych, w tym żywności bezpośrednio do Ukrainy.

Wystarczy podejść do Punktu Meest zlokalizowanego na terenie hipermarketu Carrefour, przekazać zakupione produkty o wadze do 20 kg, a obsługa zapakuje je w odpowiednie kartony, pomoże z adresowaniem i wyśle paczkę.

Wyjątkowość tej usługi polega na tym, że paczki zostaną wysłane bezpośrednio pod wybrany przez klienta adres. Wkrótce takie punkty pojawią się również w innych sklepach sieci Carrefour.

"Nie pozostajemy obojętnie na wydarzenia w Ukrainie"

Carrefour angażuje się w szeroki zakres działań na rzecz pomocy humanitarnej dla Ukrainy. Jak zaznacza Grzegorz Wazowicz, menedżer działu usług finansowych, handlowych i projektów specjalnych, Carrefour Polska, "W Carrefour nie pozostajemy obojętni na wydarzenia rozgrywające się za naszą wschodnią granicą. Inicjatywy tego typu mają dla nas szczególne znaczenie, ponieważ wśród naszych koleżanek i kolegów jest wiele osób pochodzących z Ukrainy, którzy pomagają swoim bliskim".

Nowy projekt, który wdrożyliśmy z firmą Meest Post w naszym sklepie w C.H. Reduta to kolejna inicjatywa Carrefour wspierająca osoby dotknięte wojną.  Mamy nadzieję, że spotka się ona z zainteresowaniem naszych klientów, którzy będą mogli wesprzeć swoich bliskich szybkimi wysyłkami najpotrzebniejszych artykułów spożywczych i przemysłowych.

Grzegorz Wazowicz, menedżer działu usług finansowych, handlowych i projektów specjalnych, Carrefour Polska

To jednak nie jedyne działanie sieci w Polsce. Hipermarkety i supermarkety Carrefour w całej Polsce angażują się w organizowane lokalnie zbiórki i działania charytatywne. Uruchomiony został bezgotówkowy system donacyjny Donateo, w ramach którego, klienci mogą przy okazji zakupów wesprzeć mikrodatkami działania Polskiej Akcji Humanitarnej.

Carrefour dołączył również do inicjatywy Mattel "Pomagamy Razem", w ramach której 100% przychodu ze sprzedaży wybranych produktów marki Barbie, zostało przekazane na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.


Foto: mat. prasowe Carrefour Polska

Reklama