Rosnąca inflacja doskwiera konsumentom w całej Europie. Podczas gdy w Polsce wzrost cen przekracza już granicę 17%, w Hiszpanii w sierpniu odnotowano spadek do 10,3%. Nadal jednak hiszpańskie rodziny mają ograniczoną siłę nabywczą i muszą drastycznie zmieniać swoje nawyki konsumenckie –zaznacza Carrefour.
30 produktów za 30 euro w Carrefour
Aby złagodzić tę sytuację Carrefour wprowadził ciekawą promocję. Klienci hiszpańskich sklepów sieci mogą zakupić podstawowy koszyk, w którym znajdą 30 produktów w cenie 30 euro. Co się z nim znajduje?
Jak wyjaśnia Carrefour, w podstawowym koszyku znajdują się artykuły spożywcze powszechnie używane w gospodarstwach domowych, takie jak produkty śniadaniowe, konserwy, makarony, olej, kawa itp., a także wybór artykułów drogeryjnych, czyszczących i perfumeryjnych.
Handel przeciwko inflacji
Jak komentuje Alexandre de Palmas, dyrektor wykonawczy Carrefour Hiszpania, "obecna sytuacja wymaga sprytnych i skutecznych środków. Ponieważ każdy sklep jest droższy niż kiedykolwiek, Carrefour pomaga swoim klientom, oferując rozwiązania oszczędnościowe w celu ochrony siły nabywczej rodzin w Hiszpanii".
Akcja promocyjna potrwa przez 5 miesięcy, od 12 września do 8 stycznia. Klienci mogą kupić podstawowy koszyk zakupowy stacjonarnie oraz online.
Foto: carrefour.com