Too Good To Go, aplikacja, której misją jest ratowanie jedzenia, łączy siły z operatorem ekspresowych dostaw zakupów. Bolt Market jest pierwszym partnerem z branży quick-commerce.
Bolt Market w aplikacji Too Good To Go
O nowej współpracy poinformowała Anna Kurnatowska, Country Manager w Too Good To Go Polska. Jak przekazała "miejsca typu Q-commerce działają szybko i skutecznie, ale to nie znaczy, że nie potrzebują dodatkowego wsparcia". Too Good To Go jest natomiast inicjatywą, której celem jest "obecność wszędzie tak, gdzie marnowane jest jedzenie". Partnerstwo z Bolt Market będzie zupełnie nowym rodzaje współpracy.
"Wierzymy, że działania Bolt Market będą miały znaczący wpływ na ograniczenie negatywnych skutków marnowania żywności!" – przyznała Country Manager Too Good To Go Polska.
4 mln uratowanych paczek za pośrednictwem aplikacji Too Good To Go
Too Good To Go to dziś największa platforma na świecie sprzedająca nadwyżki jedzenia. Działalność aplikacji obejmuje swoim zasięgiem 17 krajów, które wspólnie uratowały już 100 milionów posiłków i skupiają łącznie aż 100 tysięcy partnerów.
Jak informuje firma, w Polsce uratowano już 4 mln paczek niespodzianek. Za co odpowiada ponad 2,1 mln użytkowników i ponad 4,3 tys. partenrów. Dołączył do nich właśnie Bolt Market.
Foto: @AnnaKurnatowska/linkedin.com