Wraz z początkiem roku szkolnego, Tymbark rusza z nową kampanią promującą wszystkie swoje produkty w formie musu. Spot będzie można zobaczyć w telewzji, na platformach VoD oraz na YouTube.
Poprzez swoje hasło "Tymbark Musy – To (się) wciąga" kampania zachęca do spróbowania różnych wariantów z oferty marki. Jak zaznacza marka, Musy od Tymbarku znakomicie wpisują się w potrzeby każdego. W ofercie producenta znajdują się produkty owocowe i owocowo-warzywne, zbożowe 100 g oraz owocowe w dużych opakowaniach 200 g.
Musy od Tymbarku w najnowszej kampanii
Marka w kampanii prezentuje ludzi, którzy wykonują różne aktywności, ale łączy ich jedno – potrzeba pożywnej i wygodnej przekąski. W energicznym spocie utrzymanym w konwencji młodzieżowego teledysku Tymbark zachęca do spróbowania wszystkich smaków z porfolio. Owoce, warzywa, śniadanie i warianty egzotyczne – w każdej sytuacji warto złapać za mus!
Kampania marki promuje również bardzo pozytywnie przyjętą tegoroczną nowość, czyli egzotyczne musy z dodatkiem guarany. Akcja rusza 1 września i potrwa do drugiej połowy października. Spot będzie wykorzystywany w TV, VOD, YT. Za reżyserię odpowiada Letemknow, a produkcję Maspex.
Foto: mat. prasowe