Kaufland rozdaje dzieciom Rozrabiaki. To element najnowszej akcji edukacyjnej

Kaufland rozdaje dzieciom Rozrabiaki. To element najnowszej akcji edukacyjnej

Poprzez najnowszą akcję sieć Kaufland chce kształtować świadome postawy wśród najmłodszych. Od czwartku 8 września dzieci mogą kolekcjonować naklejki z wizerunkiem 24 Rozrabiaków, których imiona nawiązują do zrównoważonego rozwoju.

Rozrabiaki Literaki w sklepach Kaufland. 

Najnowsza akcja edukacyjna sieci Kaufland nosi nazwę Rozrabiaki Literaki. Każde dziecko, które odwiedzi sklep Kaufland, będzie mogło bezpłatnie otrzymać naklejkę z podobizną Rozrabiaka.

Imiona postaci rozpoczynają się od poszczególnych liter alfabetu i nawiązują do wybranych zagadnień związanych ze środowiskiem czy odżywianiem. Dzieci będą mogły zaprzyjaźnić się m.in. z Recyklusiem, który opowie o ponownym wykorzystaniu odpadów, Florką, która przekaże informacje na temat budowania odporności organizmu czy Niedoskonałkiem zwracającym uwagę na nieidealne, lecz pełnowartościowe owoce i warzywa.

Jak zdobyć naklejki z Kaufland?

Do zebrania są 24 naklejki. Aby je zdobyć, nie trzeba spełnić konkretnych warunków –  naklejki wydawane są każdemu dziecku towarzyszącemu klientowi w trakcie zakupów lub robiącemu samodzielnie zakupy, niezależnie od wartości zakupionych produktów.

Akcja trwa od 8 września do 9 listopada lub do wyczerpania zapasów.

Nauka przez zabawę

Na stronie internetowej www.kaufland.pl/rozrabiaki na dzieci czeka specjalna książeczka do pobrania – album, w którym nie tylko można zbierać otrzymane naklejki, ale także wziąć udział w zabawach edukacyjnych dla całej rodziny. Dla przykładu pod pilnym okiem Segregosława dzieci będą musiały przypisać dany odpad do konkretnego pojemnika, ucząc się w ten sposób właściwej segregacji. Ale to nie wszystko.

W sklepach Kaufland dzieci mogą odkrywać dodatkowe atrakcje – m.in. fotościankę, dzięki której wcielą się w rolę Rozrabiaków, grę w klasy czy miarkę, z pomocą której sprawdzą swój wzrost.

Akcja ma na celu zwiększyć świadomość ekologiczną wśród najmłodszych oraz zachęcić rodziny do wspólnego spędzania czasu z pomocą prostych, ale jednocześnie angażujących i edukacyjnych zabaw.


Foto: Kaufland Polska

Reklama