Wyborowa powiększa portfolio o nowe warianty smakowe popularnej wódki. Każdy z nich ma podkreślać inny "party mood".
"Wyłącz spinę, włącz Tryb Spotkań" to kampania, w której Wyborowa odrzuca sztuczny świat wystylizowanych imprez, który kojarzymy z reklam telewizyjnych i social mediów. W kontrze zaprasza na spotkania bez spiny, które sprawiają, że czujemy się naturalnie i swobodnie. Spontanicznym imprezom bez filtra towarzyszyć będą zupełnie nowe smaki.
Nowe smaki Wyborowej
Nowości zostały stworzone zarówno do miksowania w koktajlach, jak i picia w shotach. Do wyboru mamy w sumie sześć wariantów:
- Wild z czarną porzeczką,
- Cheerful o smaku wiśni,
- śliwkowy Jazzy,
- gruszkowy Funky,
- Sunny z mango i miechunką,
- Fresh z limonką i miętą.
Każdy z nich nadaje ton i charakter kreacjom, buduje skojarzenia nazwy i etykiety butelki z różnorodnymi kontekstami imprez. Motywów i smaków jest tak wiele, że każdy znajdzie produkt idealnie dopasowany do swojego charakteru.
Kampania wizerunkowa Wyborowej
Kampania promującą nowe warianty smakowe marki Wyborowa stawia na unikalny w tej kategorii nowoczesny design i nieoczywiste połączenia smakowe, które zadowolą nie tylko odważnych poszukiwaczy nowości, ale też bardziej konserwatywnych miłośników klasycznych smaków.
Śliwkowy Jazzy podkreśli spontaniczny i nieprzewidywalny charakter szalonych spotkań, orzeźwiający Sunny o smaku mango i miechunki będzie idealnym wyborem na imprezę w ogrodzie i popijanie koktajli przy zachodzie słońca, a Wild z czarną porzeczką wyzwoli dzikość na przykład podczas szalonych imprez w środku lasu.
Nowości dostępne są w butelkach o pojemności 500 ml.