Tarczyński rusza z pierwszą wielokanałową kampanią poza granicami Polski

Tarczyński rusza z pierwszą wielokanałową kampanią poza granicami Polski

Tarczyński rozpoczyna swoją pierwszą wielokanałową kampanię poza granicami Polski. Celem działań jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive na Litwie.

Kampania na Litwie wystartowała 5 września. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Tarczyński jest tam obecny już od kilku lat, będąc aktualnie jednym z liderów sprzedaży przekąsek mięsnych w kategorii premium.

Zagraniczna kampania marki Tarczyński

Tarczyński to brand, który aktualnie obecny jest w blisko 30 krajach świata, na 3 kontynentach. Od kilku lat flagowe produkty marki, czyli kabanosy Exclusive, dostępne są także na Litwie, gdzie szybko zyskały sympatię konsumentów.

Na Litwie pojawiliśmy się 10 lat temu. W tym czasie udało nam się zdobyć zaufanie jej mieszkańców. Możliwe było to jedynie dzięki przemyślanej, solidnej dystrybucji, wyraźnej ekspozycji oraz produktom, które Litwini lubią i rzeczywiście jadają na co dzień. Kabanosy Tarczyński są obecnie dostępne praktycznie w całym kraju, dlatego postanowiliśmy rozpocząć zintegrowane i szerokozasięgowe działania promocyjne i komunikacyjne nakierowane na budowę wizerunku marki oraz wsparcie sprzedaży. 

Tomasz Tarczyński, dyrektor Marketingu i Eksportu

Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmują kluczowe kanały telewizyjne, reklamy online oraz ekspozycję w punktach sprzedaży (POS). Jednnym z elementów kampanii jest humorystyczny spot. "Liczymy, że Litwini z jeszcze większą radością będą sięgać po nasze mięsne przekąski, podobnie jak pojawiający się w reklamie bohaterowie rodem z brytyjskiego dworu" – dodaje Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu. 

Tarczyński Exclusive na litwińskich telewizorach

Kampania realizowana jest pod hasłem "Kabanosy Tarczyński. Zdaniem wielu – najlepsza mięsna przekąska na świecie". Jej celem jest promocja całej oferty z linii Tarczyński Exclusive, jako produktów z półki premium, ale dostępnych dla każdego.

W reklamie, którą dobrze znają już Polacy, nie zabrakło lokalnych akcentów. Litwini szczególną sympatią darzą serowy smak kabanosów Tarczyński, dlatego to on stał się głównym bohaterem omnichannelowej kampanii i produktem o największej widoczności we wszystkich materiałach reklamowych.

Spoty w wiodących kanałach telewizyjnych pojawią się 5 września, z kolei działania online wystartują dzień później.


Foto: Tarczyński/youtube.com

Reklama