Nałęczowianka wprowadza nowe formaty butelek. Są dedykowane dla najmłodszych

Nałęczowianka wprowadza nowe formaty butelek. Są dedykowane dla najmłodszych

Przy okazji rozpoczęcia roku szkolnego, Nałęczowianka promuje zdrowe nawodnienie wśród młodzieży. Należąca do Nestlé marka wprowadza do swojego portfolio zupełnie nowe formaty wody dla dzieci i młodzieży.

Nowe formaty wody od Nałęczowianki

By promować zdrowe nawodnienie wśród najmłodszych, marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wprowadziła na rynek specjalne formaty, dopasowane do wieku młodych konsumentów:

  • Kids o pojemności 0,33 l,
  • Junior o pojemności 0,5 l,
  • Teens o pojemności 1 l.
Nowe formaty butelek wody Nałęczowianka dedykowane najmłodszym.
Foto: mat. redakcji

Wody dedykowane najmłodszym

Aby zachęcić najmłodszych do sięgania po wodę, formaty Kids i Junior mają kilka różnych wersji kolorowych etykiet, na których można "wytropić" dzikie zwierzęta z różnych kontynentów (np. egzotyczne ptaki czy ssaki). Natomiast wariant Teens dla młodzieży dostępny jest z trzema energetycznymi etykietami na różne okazje z życia nastolatka (maraton nauki, gier czy seriali) oraz z hasłem „#Weź Łyka!”, przypominającym o nawadnianiu się.

Jednym z naszych priorytetów jest rozwój silnych marek lokalnych. Taką marką, znaną i lubianą w całej Polsce, jest Nałęczowianka. Zdecydowaliśmy, że rozbudujemy jej portfolio o nowe formaty dopasowane do potrzeb dzieci i młodzieży. Oznacza to, że Nałęczowianka, która do tej pory gasiła pragnienie dorosłych, teraz wspiera także dzieci i młodzież.

Bianka Madej-Maciusowicz, Head of Marketing & CDT w Nestlé Waters Polska

Z myślą o aktywnych dzieciakach, butelki mają bezpieczne i wygodne zakrętki z tzw. "dzióbkiem". Co ważne, opakowania nadają się także w 100% do recyklingu – by do niego trafiły, wystarczy umieścić je w żółtym koszu na plastik.

Skąd pochodzi woda Nałęczowianka?

Nałęczowianka jest wodą mineralną. Naturalne wody mineralne pochodzą ze złoży podziemnych, a ich skład chemiczny jest stabilny i bezpieczny. Nałęczowianka wydobywana jest z ujęcia o tej samej nazwie, położonego w uzdrowisku Nałęczów, które znajduje się w otulinie Kazimierskiego Parku Krajobrazowego. Jej średni stopień mineralizacji i niska zawartość sodu sprawiają, że jest to woda, którą można pić codziennie – już od 3 roku życia.

Marka Nałęczowianka promuje zdrowe nawodnienie dzieci i młodzieży m.in. poprzez komunikację w mediach skierowaną do rodziców, materiały POS w sklepach czy na różnego rodzaju wydarzeniach edukacyjnych i sportowych.


Foto: mat. redakcji

Reklama