Przy okazji rozpoczęcia roku szkolnego, Nałęczowianka promuje zdrowe nawodnienie wśród młodzieży. Należąca do Nestlé marka wprowadza do swojego portfolio zupełnie nowe formaty wody dla dzieci i młodzieży.
Nowe formaty wody od Nałęczowianki
By promować zdrowe nawodnienie wśród najmłodszych, marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wprowadziła na rynek specjalne formaty, dopasowane do wieku młodych konsumentów:
- Kids o pojemności 0,33 l,
- Junior o pojemności 0,5 l,
- Teens o pojemności 1 l.
Wody dedykowane najmłodszym
Aby zachęcić najmłodszych do sięgania po wodę, formaty Kids i Junior mają kilka różnych wersji kolorowych etykiet, na których można "wytropić" dzikie zwierzęta z różnych kontynentów (np. egzotyczne ptaki czy ssaki). Natomiast wariant Teens dla młodzieży dostępny jest z trzema energetycznymi etykietami na różne okazje z życia nastolatka (maraton nauki, gier czy seriali) oraz z hasłem „#Weź Łyka!”, przypominającym o nawadnianiu się.
Z myślą o aktywnych dzieciakach, butelki mają bezpieczne i wygodne zakrętki z tzw. "dzióbkiem". Co ważne, opakowania nadają się także w 100% do recyklingu – by do niego trafiły, wystarczy umieścić je w żółtym koszu na plastik.
Skąd pochodzi woda Nałęczowianka?
Nałęczowianka jest wodą mineralną. Naturalne wody mineralne pochodzą ze złoży podziemnych, a ich skład chemiczny jest stabilny i bezpieczny. Nałęczowianka wydobywana jest z ujęcia o tej samej nazwie, położonego w uzdrowisku Nałęczów, które znajduje się w otulinie Kazimierskiego Parku Krajobrazowego. Jej średni stopień mineralizacji i niska zawartość sodu sprawiają, że jest to woda, którą można pić codziennie – już od 3 roku życia.
Marka Nałęczowianka promuje zdrowe nawodnienie dzieci i młodzieży m.in. poprzez komunikację w mediach skierowaną do rodziców, materiały POS w sklepach czy na różnego rodzaju wydarzeniach edukacyjnych i sportowych.
Foto: mat. redakcji