Agus chce 5-krotnie wzrosnąć w trzy lata. Firma stawia na rozwój i planuje akwizycje

Agus chce 5-krotnie wzrosnąć w trzy lata. Firma stawia na rozwój i planuje akwizycje

Agus sięga po więcej. Firma spożywcza, która w swoim portfolio posiada takie marki jak Royal Milk, Diamond Milk, Imperial czy Milmo, stawia przed sobą bardzo ambirne cele. 

Do 2025 roku Agus chce wzrosnąć pięciokrotnie. Firma buduje strategiczne alianse oparte na długotrwałych relacjach biznesowych. Stale rozwija także sieć swoich klientów oferując im wysokiej jakości brandowe produkty spożywcze i dogodne warunki współpracy.

Duży potencjał rynku

Rynek spożywczy jest jednym z największych i najdynamiczniej rozwijających się na świecie. Przychody w tym sektorze wyniosą w roku 2022 aż 8,66 bilionów dolarów, a prognozy mówią, że jego wzrost w najbliższych latach wyniesie 6.72% rocznie (CAGR 2022-2027)[1].

Mimo ogromnych możliwości biznesowych ostatnie lata to dla firm spożywczych pasmo ciągłych wyzwań. Szybko zmieniająca się sytuacja gospodarczo-polityczna i idąca za nią ewolucja potrzeb konsumentów dla niektórych firm stanowi problem, ale dla wielu jest szansą na dynamiczny rozwój. Agus, globalna firma spożywcza, która od lat tworzy, projektuje i komercjalizuje produkty w wielu kategoriach, dzięki unikalnemu podejściu z powodzeniem podbija dziś światowe rynki. Zapowiada również pięciokrotny wzrost do 2025 r.

Nasz unikalny model działania, polegający na szybkim i elastycznym reagowaniu na bieżące wyzwania, umożliwia nam dynamiczny rozwój. Bacznie obserwujemy międzynarodowe trendy i potrzeby konsumentów. Z powodzeniem działamy w krajach globalnego południa, gdzie jesteśmy jednym z liderów sprzedaży stosowanego tam powszechnie mleka w proszku. W Europie natomiast dostarczamy wysokiej jakości napoje, przekąski i produkty śniadaniowe.

Andrzej Mirowski, dyrektor komunikacji Agus

Agus jest firmą spożywczą, wiodącą w mleczarstwie, napojach, przekąskach, produktach śniadaniowych i innych kategoriach na radarze. Wśród marek Agus znajdują się m.in. Royal Milk, Olimp Milk, Diamond Milk, Imperial, Pride, Majestic, Milmo, Milky i Hello Day! Obszarem działania firmy są głównie Afryka, Ameryka Środkowa, Bliski Wschód i Europa. Więcej na AgusGlobal.com.

Obecnie obszarem działania firmy są głównie Afryka, Ameryka Środkowa, Bliski Wschód i Europa. "Naszą misją jest dostarczanie ludziom żywności i napojów, które spełniają ich potrzeby i oczekiwania" – dodaje Mirowski. 

Mocne plany i cele firmy

W ramach Agus Vision 2025 firma planuje przyspieszenie procesu rozwoju i dywersyfikacji biznesu, w tym poprzez akwizycje i rozszerzenie portfolio o nowe kategorie produktów food i non-food oraz o nowe rynki sprzedaży.

Realizując ambitną strategię organizacja aktywnie poszukuje najlepszych talentów zarówno wśród doświadczonych menadżerów jak i osób wchodzących na rynek pracy poprzez programy stażowe oraz praktyki. Praca dla Agus otwiera szanse rozwoju na całym świecie i daje możliwość realnego wpływu na tworzenie i komercjalizację nowych produktów.

W ramach Agus Vision 2025 będziemy inwestować w ludzi z doświadczeniem w sprzedaży międzynarodowej, a także profesjonalistów z obszaru marketingu i rozwoju produktu. Kandydatom oferujemy m.in. nowoczesny system motywacyjny, realny udział w sukcesie finansowym i pracę w firmie o wyjątkowej kulturze organizacyjnej.

Andrzej Mirowski, dyrektor komunikacji Agus

Agus stawia sobie ambitne cele. Do 2025 r. firma chce wzrosnąć pięciokrotnie. Buduje strategiczne alianse oparte na długotrwałych relacjach biznesowych. Stale rozwija także sieć swoich klientów oferując im wysokiej jakości brandowe produkty spożywcze i dogodne warunki współpracy.


[1] https://www.statista.com/outlook/cmo/food/worldwide

Foto: StockAdobe/Zamrznuti tonovi

Reklama