W miarę jak narastają oczekiwania na listopadowe rozpoczęcie Mistrzostw Świata FIFA 2022™ w Katarze, Coca-Cola świętuje pełną pasji podróż fanów piłki nożnej w ramach globalnej kampanii "Wiara to magia" (z ang. "Believing is Magic") .
Coca Cola sponsorem Mistrzostw Świata FIFA 2022™
Coca Cola współpracuje z FIFA od 1974 roku. "Nasza wiarygodność w świecie futbolu – i nasze wieloletnie wsparcie dla rozwoju gry – jest niezrównana. Jednocześnie będziemy budować na naszym długoletnim dziedzictwie i wprowadzać innowacje. Tegoroczna kampania obejmuje kilka nowości" – komentuje Brad Ross, wiceprezes ds. globalnego marketingu sportowego i rozrywkowego w The Coca-Cola Company.
W ramach kampanii, poza spotami nawiązującymi do Mistrzostw Świata FIFA, Coca Cola planuje także m.in. zbudowanie unikalnej cyfrowej społeczności fanów piłki nożnej. W ramach "cyfrowego centrum" będą oni mogli rywalizować i przewidywać zwycięzców meczów FIFA World Cup™. Jak dodaje Brad Ross, "bardziej niż kiedykolwiek skłaniamy się ku cyfryzacji i angażowaniu wpływowych osób do tworzenia w imieniu naszych marek. To niesamowita okazja, aby w autentyczny sposób urzeczywistnić wartości naszej marki na arenie międzynarodowej".
Szeroka kampania marki
Marka rozpoczęła właśnie zintegrowaną, opartą na technologii cyfrowej kampanię, która będzie rozwijać się w nadchodzących miesiącach, prezentując zestaw filmów ukazujących pełny zakres oddania fanów dla ich ukochanych zespołów.
Spoty pokazują dziwaczne obietnice, które wielu fanów złożyłoby, gdyby ich drużyna mogła wygrać Mistrzostwa Świata FIFA™ – od zrobienia tatuażu, przez golenie głowy, po codzienne bieganie do pracy. Opublikowany właśnie spot przedstawia natomiast spacerującą fankę piłki nożnej, której otoczenie po otwarciu Coca Coli zmienia się w uroczystość sportową.
Jak komentuje Brad Ross piękno pomysłu kampanii "Believing is Magic" polega na tym, że "bez względu na to, czy uważasz, że Twój zespół wygra, czy przegra, istnieje nieodłączna i silna wiara".
Foto: @coke(youtube.com)