Carrefour rozszerza współpracę z Glovo. Firmy stawiają na mocną ekspansję

Carrefour rozszerza współpracę z Glovo. Firmy stawiają na mocną ekspansję

Oficjalna współpraca sieci sklepów Carrefour i aplikacja dostarczającej zakupy Glovo rozpoczęła się już w 2020 roku. Do tej pory użytkownicy mogli zamawiać produkty z 20 sklepów w 5 miastach. Teraz ma się to zmienić.

Carrefour rozszerza współpracę z Glovo. Istotnie zwiększy się dostępna oferta. Początkowo zakupy będzie można robić w 20 sklepach ulokowanych w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Poznaniu, jednak do końca roku planowane jest otwarcie kolejnych lokalizacji w nowych miastach.

Coraz szerszy asortyment i mocna ekspansja

Asortyment dostępny w aplikacji Glovo ma zwiększyć się do 8,5 tys. produktów z Carrefour. "Jak tłumaczą w spółce, to bezprecedensowo szeroki asortyment dla tego typu platform e-commerce w naszym kraju" – komentuje "Rzeczpospolita". 

Poza zwiększeniem liczby produktów, Carrefour planuje wkroczyć z ekspresową dostawą do kolejnych kilkudziesięciu miejscowości. Według doniesień "Rz", zakupy online z francuskiej sieci mają być dostępne w ponad 30 miejscowościach. Liczba sklepów obsługujących dostawy Glovo ma zwiększyć się z obecnych 20 do nawet 100 placówek. 

Carrefour rozpycha się na rynku q-commerce

Joanna Kurdziel, Senior Account Manager w Glovo Polska przyznała, że ogromna liczba produktów dostępnych w aplikacji pozwoli zamówić klientom artykuły potrzebne do nawet najbardziej skomplikowanych wypieków czy obiadów. Przypomnijmy, że produkty dostarczane we współpracy Carrefour i Glovo według założeń mają trafiać pod drzwi klientów w mniej niż godzinę.

Nowy etap naszej współpracy z Glovo wpisuje się w globalną strategię rozwoju omnikanałowości i transformacji digitalowej sieci Carrefour. Rozszerzając ofertę e-commerce zawsze mamy na uwadze potrzeby i oczekiwania klientów. Połączenie dostaw Glovo z szerokim asortymentem Carrefour, nie tylko zwiększy zasięg naszej oferty, ale przełoży się także na zwiększenie komfortu konsumentów preferujących zakupy online.

Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska

W ramach oferty spożywczej, uzytkownicy Glovo dotychczas najchętniej zamawiali wodę czy popularne napoje gazowane. Popularne były także banany, mleko, jajka, jogurty naturalne czy pomidory.

Jednak, dzięki rozszerzeniu oferty Carrefour do 8500 artykułów, konsumenci mogą teraz skorzystać także m.in. z szerokiego wachlarza słodyczy, wypieków, ale także żywności dla dzieci czy zwierząt. Asortyment został rozszerzony również o szeroki wybór mięs, ryb, kiszonek czy sosów, a także gotowych obiadów. Co ważne, sieć Carrefour za pośrednictwem Glovo oferuje także możliwość zamówienia środków czystości, artykułów higienicznych czy kosmetyków.


Foto: Glovo

Reklama