MediaMarkt rozwija ofertę usług dla klientów biznesowych

MediaMarkt rozwija ofertę usług dla klientów biznesowych

Zapotrzebowanie na nowe technologie w sektorach biznesowym i instytucjonalnym stale rośnie. Wg prognoz Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych sprzedaż wysoko wyspecjalizowanych rozwiązań i usług w modelu B2B w najbliższych latach utrzyma tendencję rozwojową . W odpowiedzi na ten trend MediaMarkt rozszerza ofertę dla klientów biznesowych, obejmującą kompletną gamę produktów i usług oraz wsparcie kompetentnego zespołu doradców. 

W firmach i instytucjach na całym świecie pandemia, konieczność automatyzacji procesów oraz wzrost znaczenia Cyber Security, gwałtownie wzmogły potrzeby rozwoju i modernizacji zaplecza technologicznego. Specjalistyczna sieć MediaMarkt, dysponując produktami, usługami, wiedzą fachowców oraz narzędziami finansowania, poza ofertą dla indywidulanych użytkowników nowych technologii rozwija również rozwiązania dla klientów w modelu B2B. 

W MediaMarkt kompleksowo podchodzimy do potrzeb i oczekiwań zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, oferując najwyższą jakość obsługi. Przedsiębiorcy oczekują pełnego wsparcia w całej ścieżce zakupowej, dostępności produktów i rozwiązań optymalnych dla ich specyfiki działalności, a my jesteśmy w stanie im to zapewnić. Chcemy być pierwszym wyborem dla biznesu, dlatego pracujemy nad doskonaleniem doświadczeń zakupowych klientów we wszystkich punktach styku z marką, m.in. przez rozwój kompleksowej oferty, usprawnienie procesów, logistyki czy doskonalenie standardów obsługi dla biznesu.

Daniel Mikołajczyk, Dyrektor Operacyjny MediaMarkt Saturn Polska

MediaMarkt otwiera się na biznes

Oferta MediaMarkt daje klientom biznesowym praktycznie nieograniczone możliwości i została skonfigurowana tak, by spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagającego przedsiębiorcy. Wśród kompleksowych rozwiązań małe i większe firmy uzyskają w MediaMarkt m.in.:
•    narzędzia pracy dla biznesu,
•    dopasowane rozwiązania technologiczne dla biur i lokali usługowych,
•    produkty do programów lojalnościowych,
•    biznesowe karty podarunkowe,
•    udział w przetargach.

MediaMarkt zapewnia też klientom B2B profesjonalne wsparcie opiekuna biznesowego, aby jak najlepiej odpowiedzieć na ich konkretne potrzeby. 

Usługi coraz bardziej pożądane

Bogatą ofertę produktową uzupełniają rolę odgrywają usługi, a wśród nich m.in.:
•    szybka i bezpieczna dostawa,
•    instalacja urządzeń AGD/RTV,
•    przygotowanie sprzętu IT do użytkowania i zabezpieczenie ekranu
•    rozszerzona gwarancja
•    wsparcie posprzedażowe,
•    naprawy pogwarancyjne.

Usługi są tak dopasowane, by klient mógł możliwie najbardziej efektywnie i bezproblemowo korzystać z rozwiązań sprzętowych. Istotnym elementem oferty MediaMarkt są zróżnicowane opcje finansowania. Sieć oferuje odroczony termin płatności, zarówno dla administracji państwowej, jak i firm prywatnych. Kolejną formą wsparcia jest leasing, dostępny zarówno przy zakupach w sklepach stacjonarnych, jak i online.  

MediaMarkt prowadzi i rozwija biznes w sposób zrównoważony, będąc odpowiedzialnym przedsiębiorstwem, wiarygodnym partnerem dla klientów i dostawców, a także odpowiedzialnym pracodawcą. Stale poszerza ofertę urządzeń przyjaznych środowisku naturalnemu, zużywających mniej energii elektrycznej i wody. Zachęca także klientów, zarówno tych indywidulanych, jak i biznesowych, do wybierania produktów i usług, które wspierają styl życia zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Z tego powodu MediaMarkt wprowadził specjalne oznaczenia BetterWay dla produktów, które produkowane są w sposobów zrównoważony lub znacząco przyczyniają się do chociażby oszczędzania energii. To również doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców poszukujących realnych oszczędności i odpowiedzialnej oferty.


fot.: materiały prasowe
 

Reklama