Marka sosów Fanex przeszła gruntowny rebranding. Co się zmieniło?

Marka sosów Fanex przeszła gruntowny rebranding. Co się zmieniło?

Polski producent sosów dla branży HoReCa przeprowadził zupełny rebranding swojej marki. Na opakowaniach produktów pojawił się odświeżony logotyp Fanex. Sporym zmianom uległa też strona internetowa marki.

W ramach gruntownego rebrandingu firma zastosowała odświeżone logo Fanex, a także wdrożyła nowoczesną stronę internetową. Nową identyfikację wizualną otrzymały też sztandarowe linie produktów marki. Firma zmieniła etykiety ketchupów, musztard, majonezów, sosów wytrawnych i słodkich, a także kilkunastu innych dodatków gastronomicznych.

Fanex chce trafiać do młodszych odbiorców

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Skąd pomysł na zmianę? "Uznaliśmy, iż dotychczasowe sposoby komunikacji i pozycjonowania marki wymagały odświeżenia i dostosowania ich do nowych trendów rynkowych, młodszych odbiorców, a także nowoczesnych kanałów informacyjnych, takich jak choćby dynamicznie rozwijających się mediów społecznościowych" – komentuje Piotr Kubiczek, dyrektor handlowy w Fanex.

Nowe opakowania, logo i strona internetowa

Proces transformacji i sukcesywne zmiany materiałów reklamowych oraz handlowych, rozpoczęły się kilka miesięcy temu i potrwają jeszcze kilka tygodni. W ramach rebrandingu opakowań zastosowano numerowane etykiety, które, jak zaznacza firma, są obecnie bardziej eleganckie, a poszczególne linie produktów, charakteryzują się jeszcze większą spójnością wizualną.

Zarówno na nowej stronie jak i etykietach produktowych, widnieje odświeżone logo marki, które zostało "wypłaszczone", wpisując się tym samym w globalny trend upraszczania logotypów.

Za opracowanie nowych etykiet oraz odświeżonego logo, odpowiada agencja StudioDN z Łomianek. Stronę internetową zaprojektowała oraz wdrożyła warszawska firma No Input Signal.


Foto: Produkty Fanex po rebrandingu (mat. prasowe)

Reklama