Polski producent sosów dla branży HoReCa przeprowadził zupełny rebranding swojej marki. Na opakowaniach produktów pojawił się odświeżony logotyp Fanex. Sporym zmianom uległa też strona internetowa marki.
W ramach gruntownego rebrandingu firma zastosowała odświeżone logo Fanex, a także wdrożyła nowoczesną stronę internetową. Nową identyfikację wizualną otrzymały też sztandarowe linie produktów marki. Firma zmieniła etykiety ketchupów, musztard, majonezów, sosów wytrawnych i słodkich, a także kilkunastu innych dodatków gastronomicznych.
Fanex chce trafiać do młodszych odbiorców
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Skąd pomysł na zmianę? "Uznaliśmy, iż dotychczasowe sposoby komunikacji i pozycjonowania marki wymagały odświeżenia i dostosowania ich do nowych trendów rynkowych, młodszych odbiorców, a także nowoczesnych kanałów informacyjnych, takich jak choćby dynamicznie rozwijających się mediów społecznościowych" – komentuje Piotr Kubiczek, dyrektor handlowy w Fanex.
Nowe opakowania, logo i strona internetowa
Proces transformacji i sukcesywne zmiany materiałów reklamowych oraz handlowych, rozpoczęły się kilka miesięcy temu i potrwają jeszcze kilka tygodni. W ramach rebrandingu opakowań zastosowano numerowane etykiety, które, jak zaznacza firma, są obecnie bardziej eleganckie, a poszczególne linie produktów, charakteryzują się jeszcze większą spójnością wizualną.
Zarówno na nowej stronie jak i etykietach produktowych, widnieje odświeżone logo marki, które zostało "wypłaszczone", wpisując się tym samym w globalny trend upraszczania logotypów.
Za opracowanie nowych etykiet oraz odświeżonego logo, odpowiada agencja StudioDN z Łomianek. Stronę internetową zaprojektowała oraz wdrożyła warszawska firma No Input Signal.
Foto: Produkty Fanex po rebrandingu (mat. prasowe)