Kubus Play! ruszył z kampanią. Komunikuje w niej brak dodatku cukru w produktach

Kubus Play! ruszył z&nbspkampanią. Komunikuje w&nbspniej brak dodatku cukru w&nbspproduktach

W sierpniu wystartowała trzecia odsłona kampanii "Żaden Kubuś nie dodaje cukru". Tym razem dzieci sprawdzają produkty Kubuś Play!

W ramach kampanii "Żaden Kubuś nie dodaje cukru" przygotowano aż trzy spoty reklamowe. Konwencja spotów bazuje na energicznym układzie tanecznym i rytmicznej piosence, w trakcie której dzieci wymieniają produkty z portfolio marki Kubuś i podkreślają, że "żaden Kubuś nie dodaje cukru!".

Trzecia już odsłona kampanii Kubusia Play!

Pierwszy spot, emitowany w ramach kampanii, dotyczył całego portfolio produktów marki Kubuś – w tym soków 100% i musów. W drugim spocie, emitowanym w lipcu, dzieci wzięły pod lupę swojego ulubionego Waterrra. Na ekranie pojawiały się wówczas produkty w nowym designie, a także wyjątkowe nowości na sezon letni: Waterrr z zajawkami w PET 500 ml oraz Waterrr gazowany w puszce 200 ml.

Foto: mat. prasowe

W sierpniu wystartowała trzecia już odsłona kampanii – tym razem dzieci podkreślają, że dodatku cukru nie zawierają również wszystkie produkty z linii Kubuś Play!, takie jak "woda z owocem, marchewkowy i EXOTIC Play!".

Będzie o tym głosno w TV, digitalu i w sklepach

Kampania "Żaden Kubuś nie dodaje cukru" obejmuje telewizję, kanały digital i social media, a także materiały POS w postaci wobblerów, listw cenowych i stoperów w największych sieciach takich jak Carrefour, Kaufland, Intermarche czy Leclerc. Dodatkowe wsparcie zapewni również współpraca z influencerami.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja reklamowa Brasil. Kampanię obsługuje dom mediowy Starcom.


Foto: spot reklamowy (youtube.com)

Reklama