Po supermarketach i sklepach convenience, przyszedł czas na hipermarkety. Carrefour przygotował specjalną ofertę franczyzową dla tego segmentu.
Carrefour rozwija ofertę franczyzową. Sieć właśnie przedstawiła strategię dla największych sklepów w swoim portfelu, czyli hipermarketów. Oferta skierowana jest zarówno do przedsiębiorców posiadających własny lokal, jak też inwestorów, którzy chcieliby przejąć już działający sklep.
Franczyza hipermarketów w ofercie Carrefour
Pierwszy sklep franczyzowy Carrefour powstał w Polsce 2007 roku w segmencie convenience. Od tego czasu sieć otworzyła w Polsce ponad 700 sklepów w tym formacie, a także ponad 30 supermarketów franczyzowych, z których pierwszy powstał w 2018 roku. Jak informuje firma, rozwój większego formatu nie tylko pozwolił przyspieszyć ekspansję na polskim rynku, ale także pomaga jej rozwijać rentowność.
Franczyzę największego swojego formatu, czyli hipermarketów, Carrefour będzie rozwijał się zarówno otwierając z partnerami biznesowymi nowe sklepy, jak również przekazując im te już działające. "Oba te modele z sukcesem sprawdziły się w oferowanej przez nas od 2018 roku franczyzie w segmencie supermarketów" – zaznacza Marek Lipka, członek zarządu, dyrektor handlowy i Supply Chain w Carrefour Polska.
W samym 2022 roku sieć Carrefour otworzyła już łącznie 10 supermarketów franczyzowych.
Pierwszy franczyzowy hipermarket zostanie otwarty już we wrześniu
Pierwszym hipermarketem Carrefour prowadzonym przez niezależnego przedsiębiorcę i franczyzobiorcę sieci będzie placówka mieszcząca się w Bełchatowie przy ulicy Kolejowej, która rozpocznie działalność w nowej formule już we wrześniu tego roku.
Hipermarket w Bełchatowie został otwarty w 2020 roku. Zatrudnia ok. 40 pracowników i oferuje klientom ponad 27 tys. produktów. Wszyscy pracownicy obecnego sklepu Carrefour utrzymają zatrudnienie w nowej placówce franczyzowej.
Foto: mat. prasowe (Carrefour Polska)