Lajkonik Junior po 12 latach przerwy startuje z kampanią reklamową

Lajkonik Junior po 12 latach przerwy startuje z kampanią reklamową

Lajkonik Junior, marka należąca do Lorenz, startuje z kampanią reklamową. To pierwsza taka akcja od 2010 roku. Marka nawiązuje w niej do wakacyjnych podróży, podczas których idealnie mają sprawdzić się przekąski Lajkonik Junior.

Lajkonik Junior to marka w portfolio Lajkonika, która posiada 11,1% udziałów wartościowych w kategorii Słone Pieczywo[1]. Przekąski wyróżniają się delikatniejszym smakiem, mniejszą zawartością soli niż w tradycyjnych produktach Lajkonik oraz niezwykłymi, charakterystycznymi kształtami.

Produkty Lajkonik Junior na rynku dostępne są od 14 lat. Dzięki delikatnemu smakowi, zabawnym kształtom i wyróżniającym się opakowaniom przenoszą nas do świata beztroskiego dzieciństwa oraz pozytywnych emocji. Wierzymy, że takie same odczucia wywołuje także nasz najnowszy spot reklamowy.

Michał Kawa, Marketing Manager marki Lajkonik

W pierwszej od kilkunastu lat kampanii, marka chciała pokazać nie tylko szerokie portfolio produktów, ale także – jak dodaje Michał Kawa – wszystkie przyjemne aspekty, jakie wiążą się z chrupaniem produktów Lajkonik Junior.

Lajkonik Junior w najnowszym spocie reklamowym

W spocie reklamowym marki pokazana jest rodzinna, wakacyjna podróż, podczas której czas umilają bohaterom przekąski Lajkonik Junior. Pyszna, radosna zabawa i pozytywne emocje to przepis Lajkonika na udaną wyprawę. Nie bez przyczyny celem tej wesołej podróży jest Kraków. To właśnie w podkrakowskiej Skawinie powstają produkty Lajkonik Junior, których legendarny smak cieszy kolejne pokolenia.

Kampanię Lajkonik Junior zaplanowano w telewizji i Internecie. Przez cały sierpień spoty 30" i 15" będzie można oglądać w największych stacjach telewizyjnych oraz w sieci. Ponadto w telewizji pojawią się także billboardy sponsorskie. W digitalu zaplanowana natomiast została kampania zasięgowa, w której wykorzystane zostaną formaty video, display oraz rich media. Kampania realizowana będzie także w kanałach social media.

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja GPD Agency, zakupem mediów zajęła się agencja Spark Foundry. Za działania w social mediach odpowiada agencja Kamikaze, a działania PR prowadzi Q&A Communications.


[1] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), udziały w sprzedaży wartościowej, w okresie skumulowanym 07.2021 – 06.2022, kategoria: Salty Snacks segment: Salty Bakery (Klasyfikacja własna klienta)

Foto: spot reklamowy Lajkonik Junior (youtube.com)

Reklama