Carlsberg wprowadza do Polski ikoniczną markę piwa ze Stanów Zjednoczonych

Carlsberg wprowadza do Polski ikoniczną markę piwa ze Stanów Zjednoczonych
Carlsberg wprowadza do Polski ikoniczną markę piwa ze Stanów Zjednoczonych Carlsberg wprowadza do Polski ikoniczną markę piwa ze Stanów Zjednoczonych

Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie emitowany jest spot reklamowy.

Prosto z Nowego Jorku, na polskie półki

Brooklyn to jedno z kultowych miejsc w Nowym Jorku. Podobnie jak miasto, które nigdy nie śpi, tak i dzielnica Brooklyn jest otwarta dla wszystkich, inspiruje, zaraża energią, określana jest jako tygiel kultur i przestrzeń do wyrażania siebie. Teraz ten świat dostępny będzie również dla polskich konsumentów, bo marka Brooklyn trafiła do szerokiej dystrybucji w naszym kraju.

Piwo Brooklyn to lekki i zbalansowany pilsner, który dzięki specjalnej technice chmielenia ma wyjątkowy aromat i smak z delikatną nutą goryczki. Marka Brooklyn to synonim wyjątkowej pozytywnej energii Nowego Jorku i dzielnicy, z której pochodzi. Cieszymy się, że możemy podzielić się tą energią z polskimi konsumentami.

Małgorzata Gąska, senior brand marki Brooklyn

Kampania marketingowa

Kampania marki wystartowała, a 30 i 15 sekundowe spoty TV są emitowane od 10 sierpnia w ogólnopolskich kanałach TV. W reklamie nie zabrakło ikonicznych, nowojorskich żółtych taksówek, a twórcy chcieli pokazać Nowy Jork jako miejsce, w którym rodzą się trendy. Brooklyn jest przedstawiony jako marka, która inspiruje, ekscytuje i towarzyszy nowym doświadczeniom oraz świetnej zabawie w gronie przyjaciół w wibrującym życiem otoczeniu miasta.

Piwo Brooklyn dostępne jest w butelkach 0,4 litra i puszkach 0,5l i warzone na licencji w Polsce. Szata graficzna nawiązuje do symbolów Nowego Jorku, a kluczowym jej wyróżnikiem jest żółty kolor kojarzący się z nowojorskimi taksówkami.

We wrześniu marka przygotowała dla swoich konsumentów wyjątkowy projekt-niespodziankę, w którym swój własny Nowy Jork pokażą znani i lubiani artyści.


Foto: mat. prasowe

Reklama