Carrefour kontynuuje inwestycje w rozwój swojej oferty produktów wegańskich. Do sklepów sieci trafiła właśnie nowość – pierwsze w Polsce warzywne piwa, które warzone są na naturalnym soku z buraków, pomidorów oraz marchwi.
Trzy premierowe smaki – Purple Beetroot, Bloody Tomato oraz Rusty Carrot – trafiają do Carrefour z browaru Nook. Kupując nowe vege piwo w Carrefour, klienci sieci zyskają dodatkowo 10% rabatu na produkty marki Bezmięsny, specjalizującej się w produkcji wegańskich odpowiedników wędlin.
Carrefour w kierunku zrównoważonego rozwoju
Ochrona bioróżnorodności i dobrostanu zwierząt od początku działania Carrefour w Polsce były wśród priorytetowych celów i zobowiązań sieci. W efekcie tych działań, coraz większą powierzchnię sklepów Carrefour zajmują produkty wegetariańskie, wegańskie oraz BIO.
W wybranych swoich sklepach w Warszawie, sieć jako pierwsza w Polsce, wprowadziła bezmięsne lady tradycyjne, na których klienci mogą nabyć wegańskie zamienniki popularnych wędlin, serów czy produkty garmażeryjne. To rozwiązanie pomaga nie tylko zdrowiej się odżywiać, ale także walczyć z marnowaniem żywności, umożliwiając zakup dokładnie takiej ilości produktu, jaka jest potrzebna.
Dodatkowo produkty na wagę mają niższą cenę niż te oferowane w opakowaniach, co zachęca większą liczbę klientów do spróbowania produktów wegańskich.
Vege piwa są już dostępne w sprzedaży
Teraz do oferty Carrefoura dołączają rzemieślnicze vege piwa o naturalnie warzywnych smakach pochodzące z warszawskiego Browaru Nook. Do wyboru są trzy rodzaje piw:
- Purple Beetroot – wytwarzane z soku buraka,
- Bloody Tomato – bazujące na soku pomidorowym,
- Rusty Carrot – warzone na soku z marchwi.
Kupując te produkty w dniach 11-20 sierpnia klienci będą mogli skorzystać dodatkowo z ich ceny obniżonej o 30%. To także doskonała okazja, aby skosztować pysznych produktów Bezmięsnego - przy zakupie piwa Vege Nook produkty tej marki klienci kupią z 10% zniżką.
Carrefour rozwija również i pozostałe kategorie w ramach swojej "zdrowej półki", takie jak produkty bez glutenu czy bez laktozy, a także koncept "kupujemy lokalnie", umożliwiający bezpośrednią współpracę z małymi dostawcami. W zamian, klienci Carrefour mogą kupować świeże pieczywo, wędliny, warzywa i owoce oraz inne produkty od lokalnych producentów, oddalonych nie więcej niż 50 kilometrów od sklepu.
Foto: Carrefour Polska