Były ubrania, teraz będą zeszyty. Lidl wprowadza akcesoria z logiem sieci

Były ubrania, teraz będą zeszyty. Lidl wprowadza akcesoria z logiem sieci

Rok szkolny zbliża się wielkimi krokami, o czym doskonale wiedzą największe sieci handlowe. Pierwsze oferty szkolne pojawiły się już na przełomie lipca i sierpnia. Teraz Lidl wyszedł o krok dalej. W sprzedaży pojawią się dwie wyjątkowe serie zeszytów – z logiem sieci, a takżepod marką ekipy youtuberów WK Dzik.

Zeszyty z logiem Lidla już w sprzedaży. Ile kosztują?

W ostatnim czasie dużą furorę robią ubrania z logiem największych sieci dyskontowych. Na przestrzeni kilku miesięcy na wprowadzenie własnej kolekcji zdecydowała się Biedronka, a także Aldi. Jednak to Lidl jest niepisanym prekursorem – sieć wprowadziła ubrania z logiem sieci jeszcze w 2021 roku. Teraz dyskonter szykuje kolejną nowość.

Z okazji zbliżającego się roku szkolnego, Lidl wprowadza do sprzedaży zeszyty z logiem sieci.  Zeszyty Lidl Polska będą dostępne w wielu wariantach kolorystycznych oraz rozmiarach – od A4 (60 kartek, 5,99 zł/ 1 szt.), przez standardowe A5 (60 kartek, 2,49 zł/ 1 szt.) po kieszonkowe A7 (100 kartek, 1,79 zł/ 1 szt.). Jak sugeruje dyskonter, notes Lidl A7 przyda się także poza szkołą, ponieważ ze względu na niewielkie rozmiary idealnie nadaje się do przygotowania listy zakupów.

W ofercie szkolnej Lidl pojawią się zarówno zeszyty A4, jak też mniejsze notesy (Lidl Polska)

Zeszyty od Ekipy WK. Logo DZIKA na akcesoriach szkolnych w Lidlu

Notatek nie sporządza się jedynie na wf-ie, ale w najnowszej ofercie Lidl Polska znajdą się także zeszyty dla młodych sportowców. WK Dzik to marka stworzona przez 4 polskich youtuberów – Robura, Sakera, Ponczka i Owcę – którzy za cel stawiają sobie popularyzowanie aktywności fizycznej. Opracowują sportowe ubrania, wprowadzili na rynek własny napój energetyczny i prowadzą na Youtube kilka kanałów, mających łącznie ponad 2 miliony subskrybentów.

Niedawno oferta produktów WK Dzik poszerzyła się o zeszyty, które będą dostępne wyłącznie w sieci Lidl Polska. One także różnią się wzorami i rozmiarami, ich cechą wspólną jest natomiast bardzo wysoka jakość wykonania – wybrane warianty mają np. twardą, gumowaną oprawę. To doskonała okazja dla każdego fana sportu, by zaopatrzyć się w zeszyty z logo ulubionej ekipy.

W sklepach Lidl pojawią się też zeszyty tworzone przez ekipę WK, znanych youtuberów (Lidl Polska)

Zeszyty są dostępne w sklepach Lidl od 11 sierpnia 2022 roku.

Foto: Lidl Polska

Reklama