Rok szkolny zbliża się wielkimi krokami, o czym doskonale wiedzą największe sieci handlowe. Pierwsze oferty szkolne pojawiły się już na przełomie lipca i sierpnia. Teraz Lidl wyszedł o krok dalej. W sprzedaży pojawią się dwie wyjątkowe serie zeszytów – z logiem sieci, a takżepod marką ekipy youtuberów WK Dzik.
Zeszyty z logiem Lidla już w sprzedaży. Ile kosztują?
W ostatnim czasie dużą furorę robią ubrania z logiem największych sieci dyskontowych. Na przestrzeni kilku miesięcy na wprowadzenie własnej kolekcji zdecydowała się Biedronka, a także Aldi. Jednak to Lidl jest niepisanym prekursorem – sieć wprowadziła ubrania z logiem sieci jeszcze w 2021 roku. Teraz dyskonter szykuje kolejną nowość.
Z okazji zbliżającego się roku szkolnego, Lidl wprowadza do sprzedaży zeszyty z logiem sieci. Zeszyty Lidl Polska będą dostępne w wielu wariantach kolorystycznych oraz rozmiarach – od A4 (60 kartek, 5,99 zł/ 1 szt.), przez standardowe A5 (60 kartek, 2,49 zł/ 1 szt.) po kieszonkowe A7 (100 kartek, 1,79 zł/ 1 szt.). Jak sugeruje dyskonter, notes Lidl A7 przyda się także poza szkołą, ponieważ ze względu na niewielkie rozmiary idealnie nadaje się do przygotowania listy zakupów.

Zeszyty od Ekipy WK. Logo DZIKA na akcesoriach szkolnych w Lidlu
Notatek nie sporządza się jedynie na wf-ie, ale w najnowszej ofercie Lidl Polska znajdą się także zeszyty dla młodych sportowców. WK Dzik to marka stworzona przez 4 polskich youtuberów – Robura, Sakera, Ponczka i Owcę – którzy za cel stawiają sobie popularyzowanie aktywności fizycznej. Opracowują sportowe ubrania, wprowadzili na rynek własny napój energetyczny i prowadzą na Youtube kilka kanałów, mających łącznie ponad 2 miliony subskrybentów.
Niedawno oferta produktów WK Dzik poszerzyła się o zeszyty, które będą dostępne wyłącznie w sieci Lidl Polska. One także różnią się wzorami i rozmiarami, ich cechą wspólną jest natomiast bardzo wysoka jakość wykonania – wybrane warianty mają np. twardą, gumowaną oprawę. To doskonała okazja dla każdego fana sportu, by zaopatrzyć się w zeszyty z logo ulubionej ekipy.

Zeszyty są dostępne w sklepach Lidl od 11 sierpnia 2022 roku.
Foto: Lidl Polska