Goodvalley zmienia nazwę. Marka przechodzi całkowity rebranding

Goodvalley zmienia nazwę. Marka przechodzi całkowity rebranding

Dolina Dobra – pod taką nazwą od teraz występować będzie Goodvalley. Firma zdecydowała się na zupełny rebranding, aby jeszcze bardziej podkreślić swoje lokalne pochodzenie. Wraz z nową nazwą do portfolio wprowadzone zostały nowe produkty.

Firma Goodvalley została założona w Polsce w 1994 roku. Po blisko 30 latach spółka zdecydowała się na zmianę nazwy swojej marki. Dolina Dobra, bo tak od teraz nazywa się Goodvalley, ma stanowić synonim nowoczesnego polskiego rolnictwa.  Wraz z nową nazwą do portfolio wprowadzone zostały nowe produkty.

Goodvalley to od teraz Dolina Dobra

Goodvalley, producent mięsa z Przechlewa, zmienił nazwę na Dolina Dobra, aby jeszcze bardziej podkreślić swoje lokalne pochodzenie i odpowiedzieć na potrzeby konsumentów.

Dolina Dobra bazuje na wieloletnim doświadczeniu Goodvalley. Wszystkie wyroby z Przechlewa powstają w harmonii z naturą, w systemie produkcji od pola do stołu. Firma dysponuje własnymi polami uprawnymi, paszarnią oraz zakładem przetwórczym, w którym powstają najwyższej jakości produkty mięsne.

Działamy w zgodzie z naturą, wykorzystując Dobro, które od niej otrzymujemy. To właśnie to Dobro, jak i lokalne pochodzenie, z którego jesteśmy bardzo dumni, skłoniły nas do zmiany nazwy. Jednak to, co zawsze pozostanie bez zmian to nasze bezkompromisowe podejście do jakości i środowiska. Nasza praca i produkcja przebiegają w poszanowaniu otoczenia, z wykorzystaniem własnych pól, upraw, pasz i produktów, zgodnie z najlepszymi praktykami hodowlanymi oraz rolniczymi.

Paweł Nowak, prezes marki Dolina Dobra

Wraz ze zmianą nazwy rozszerzeniu uległo także portfolio marki, które ma jeszcze bardziej wpisywać się w oczekiwania konsumentów.


Foto: mat. prasowe


Reklama