Grupa Eurocash mocno stawia na rozwój marki Duży Ben. Ta największa w polsce sieć alkoholowych marketów specjalistycznych liczy już 250 placówek – a to nie koniec, bo firma planuje mocną ekspansję. W jaki sposób Eurocash chce wygrać na tym rynku?
Sieć Duży Ben, której właścicielem jest Grupa Eurocash, rośnie w oczach. Tylko w 2021 roku liczba placówek powiększyła się o 75 nowych lokalizacji. Kolejne osiem miesięcy przyniosło otwarcie następnych 46 punktów. Jednak to zdecydowanie nie jest koniec. Michał Florkiewicz, dyrektor zarządzający sieci Duży Ben zapowiada dalszą ekspansję szyldu.
Duży Ben wkracza do kolejnych regionów
Marka Duży Ben ma już 250 marketów w 103 miastach i ambitne plany dotyczące dalszej działalności. "Okrągły" punkt został otwarty w województwie pomorskim, w Tczewie przy ul. Gdańskiej. Wraz z otwarciem nowej placówki Duży Ben rozpoczyna ekspansję w nowym regionie.
Firma mocno rozwija markę w regionach, w których Duży Ben jest już obecny. Mowa m.in. o Wielkopolsce, Dolnym Śląsku, Śląsku czy Łódźkim. W ten sposób chce przypieczętować tam swoją pozycję lidera. Jednak, jak zaznacza Michał Florkiewicz, nowe rynku także pozostają szczególnie ważne dla firmy.
Połączenie dwóch formatów sklepów
Istotą sukcesu Dużego Bena jest połączenie cech sklepu convenience (dogodna lokalizacja, długie godziny otwarcia, wygoda zakupów) i sklepu specjalistycznego (szeroka oferta alkoholu i napojów oraz atrakcyjne promocje).
Klienci mogą korzystać także z programu lojalnościowego "Ekipa Dużego Bena" (ma on już prawie pół miliona uczestników) oraz aplikacji mobilnej, w której znajdą m.in. kupony ze zniżkami, aktualne promocje i indywidualną historię zakupów.
Na co stawia Duży Ben?
Ambicją sieci jest zmiana percepcji kategorii alkoholi z postrzegania przez dotychczasowy pryzmat na docenianie jej różnorodności, złożoności i przyjemności płynącej z odkrywania nowych smaków i rodzajów alkoholu z całego świata.
Dlatego w każdym ze sklepów dostępna jest oferta blisko 1500 produktów w kategoriach piwa, wina, whisky, wódek i napojów bezalkoholowych. Z wyboru zadowoleni będą zarówno klienci ceniący sobie klasyczne opcje, jak i koneserzy.
"Stawiamy na premiery, innowacyjne produkty, a przede wszystkim na mocną ofertę promocyjną w każdej z wiodących kategorii" – podkreśla Michał Florkiewicz.
Foto: