Mlekovita świętuje 30-lecie marki. Za nami Wypasiony Piknik

Mlekovita świętuje 30-lecie marki. Za nami Wypasiony Piknik

Marka Mlekovita obchodzi w tym roku 30-lecie istnienia. Grupę tworzą już 22 zakłady produkcyjne, 34 własne centra dystrybucyjne, 147 sklepów Mlekovitka i sklep internetowy. Z okazji jubileuszu 30-lecia, 31 lipca 2022 r. odbył się Wypasiony Piknik.

Program wydarzenia miał na celu nie tylko świętowanie trzech dekad rozwoju brandu, ale także promowanie mleka i produktów mlecznych. Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński uhonorował również osoby i firmy szczególnie zasłużone w rozwoju produkcji mleka.

"Sukces firmy nie jest przypadkiem"

"Mlekovita ma wiele atutów: znakomitych hodowców, zmodernizowane, unowocześniane i nadal rozwijające się gospodarstwa zainteresowane ich powiększaniem oraz pracowitość, przedsiębiorczość i wielka zaradność naszych hodowców" – podkreślał Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński w okolicznościowym przemówieniu.

Jak zaznaczył, sukces firmy nie jest przypadkiem, a wynika z ciężkiej pracy, wytrwałości i przede wszystkim miłości oraz pasji do ziemi i hodowli. "Trzeba przyznać, że mleczarstwo w naszej spółdzielni miało i ma szczęście do ludzi szczerze mu oddanych. To dzięki Wam Mlekovita jest silną i dobrze zorganizowaną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku" – dodał Prezes Zarządu Grupy Mlekovita.

Dariusz Sapiński podczas przemówienia (foto: mat. prasowe)

Po wygłoszonym przemówieniu, Dariusz Sapiński oficjalnie otworzył Wypasiony Piknik, wznosząc symboliczny toast szklanką mleka wraz z zaproszonymi gośćmi. Następnie wręczył wyróżnienia i pamiątkowe statuetki dla wybitnych hodowców – dostawców mleka oraz osób i firm, które w szczególny sposób przyczyniły się i zasłużyły w rozwoju produkcji mleka.

Uroczyste 30-lecie Mlekovity

Wypasiony Piknik to drugie z ośmiu wydarzeń zaplanowanych dla uświetnienia jubileuszu 30-lecia marki Mlekovita. To okazja do świętowania dla rolników – dostawców mleka, firm i osób współpracujących z Mlekovitą, pracowników oraz konsumentów.

Foto: mat. prasowe

Dla wielu zebranych gości była to także możliwość do podkreślenia zasług Prezesa Zarządu Dariusza Sapińskiego w rozwoju firmy – to dzięki jego decyzjom rozpoczął się okres dynamicznego rozwoju, to on zainicjował prace nad koncepcją nowej marki, stworzył nazwę i opracował logo, które już w 1992 roku zadebiutowały na rynku na oznaczonych nimi produktami.

Od tamtej chwili przeszła ogromną transformację i z małej spółdzielni rozrosła się do największej grupy mleczarskiej i największego eksportera produktów mleczarskich nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej.

W roku jubileuszu 30-lecia marki Grupę Mlekovita tworzy już 22 zakłady produkcyjne, 34 własne centra dystrybucyjne, 147 sklepów Mlekovitka i sklep internetowy.


Foto: mat. prasowe

 

Reklama