Jedzenie już nie tylko na viralach. TikTok zaczyna sprzedawać żywność

Jedzenie już nie tylko na viralach. TikTok zaczyna sprzedawać żywność

TikTok, aplikacja mobilna, gdzie użytkownicy publikują krótkie materiały wideo, rozpoczyna sprzedaż świeżej żywności. Funkcjonalność jest dostępna od 1 sierpnia w Wielkiej Brytanii.

Nowe oblicze handlu

Aplikacja TikTok w 2021 roku przekroczyła liczbę miliarda użytkowników. Jak przekazuje firma, w samej Europie korzysta z niej 100 mln użytkowników. Treści związane z jedzeniem budują duże zaangażowanie wśród użytkowników, wiele z nich staje się viralami.

TikTok sprawił, że odkrywanie marek spożywczych i twórców jest łatwiejsze niż kiedykolwiek, a na platformie mamy aktywną społeczność miłośników jedzenia.

Patrick Nommensen, Senior Director, eCommerce Operations

Jak podaje firma, treści dotyczące jedzenia mają już ponad 26 miliardów wyświetleń na platformie. TikTok ma również znaczący wpływ na to, jak marki spożywcze angażują kolejne pokolenie miłośników jedzenia, aby napędzać sprzedaż. W związku z tym firma zdecydowała się pójść o krok dalej.

Świeże jedzenie do kupienia na TikToku

Użytkownicy TikToka od 1 sierpnia br. mogą kupić świeże jedzenie bezpośrednio ze stron marek w aplikacji. To także po stronie sprzedawców będzie dostarczenie produktów. Na ten moment usługa jest dostępna w Wielkiej Brytanii i dotyczy wybranych marek – m.in. sprzedawcy makaronów Pasta Evangelists, The Veg Box Company czy sklepu rybnego The Fish Company.

Byliśmy wczesnymi innowatorami w dostarczaniu świeżych, rzemieślniczych makaronów ludziom w domu, a teraz będziemy jedną z pierwszych marek świeżej żywności w Wielkiej Brytanii, która będzie sprzedawana za pośrednictwem TikTok. To ekscytująca okazja, aby zmienić oblicze nowoczesnego handlu detalicznego, a wszystko to przy jednoczesnym dostarczaniu ludziom pysznego, świeżego makaronu.

Finn Lagun, Co-Founder i CMO, Pasta Evangelists

Aby złożyć zamówienie, użytkownicy muszą zainstalować aplikację i wejść na stronę sklepu danej marki. Sprzedawcy mogą również współpracować z twórcami, aby uruchomić ekskluzywne TikTok Lives czy dając społeczności #FoodTok dostęp do zniżek.


Foto: pixabay

Reklama